قیمت درب کارخانه دستمال کاغذی به صورت عمده

لیست قیمت انواع دستمال کاغذی با مارک های تنو، پاپیا، بیتا و نانسی، اکتیو، سافتلن و همچنین انواع دستمال کاغذی اقتصادی ارزان 10 تایی را می توانید در سایت پیدا کنید. فروش دستمال کاغذی از درب کارخانه و به صورت خاوری انجام می شود. علاوه بر دستمال کاغذی های جعبه ای، ارزانترین دستمال کاغذی های کیلویی و فله ای هم در این مرکز عرضه می شود.

قیمت دستمال کاغذی

قیمت دستمال کاغذی تنو و پاپیا

همانطور که می دانید دستمال کاغذی تنو و پاپیا هر دو متعلق به شرکت پارس حیات هستند. پارس حیات در واقع یکی از زیرمجموعه های شرکت بین المللی حیات ترکیه است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات سلولزی در جهان است که در کشورهای مختلف نمایندگی هایی دارد. در کشور ما هم از حدود سال 1385 در شهرستان ابهر از توابع زنجان کارخانه دستمال کاغذی تاسیس کرده و مشغول به تولید انواع پوشک بچه با نام های تجاری مولفیکس و ببم و دستمال کاغذی تنو و پاپیا است.

قیمت دستمال کاغذی

در حال حاضر چندین لیست قیمت از دستمال فانتزی کاغذی تنو و پاپیا موجود است. مثلا خرده فروش و عمده فروش هر کدام لیست های متفاوتی دارند و به همین جهت است که اگر می خواهید به صورت عمده دستمال کاغذی تنو یا پاپیا را خرید کنید بهتر است که به صورت مستقیم با قیمت ساب کارخانه خرید کنید. در این صورت می توانید مطمئن شوید که بهترین قیمت دستمال کاغذی تنو و پاپیا و دستمال کاغذی جیبی را دریافت کرده اید. قیمت از گران تر به ارزان تر به صورت زیر است:

  1. قیمت مصرف کننده
  2. قیمت پایه
  3. قیمت خرده فروش
  4. قیمت عمده فروش
  5. قیمت ساب کارخانه

قیمت دستمال کاغذی پاپیا

لیست بالا قیمت دستمال کاغذی پاپیا را نشان می دهد. همانطور که می دانید خانواده پاپیا بسیار کامل است و محصولات بسیار متنوعی را دارد. از سوی دیگر کیفیت بسیار بالای این برند از دستمال کاغذی سافتلن و دستمال کاغذی باعث شده است که قیمت آن نسبت به عرف بازار بالاتر باشد. اما اگر عمده فروش باشید جای هیچ نگرانی نیست زیرا می توانید به قیمت ساب کارخانه خرید کنید که بسیار بسیار ارزان و به صرفه است. نکته ای که در این جا حائز اهمیت است این است که حتما باید خریدهای شما در حجم خاور و یا تک و جفت باشد تا بتوانید به قیمت ساب خرید کنید.

لیست قیمت دستمال کاغذی تنو

لیست قیمت دستمال کاغذی تنو هم دارای محصولات گوناگونی است که به صورت عمده در بازار به فروش می رسد. در حال حاضر موارد پر مصرف شامل دستمال کاغذی 200 برگی تنو، دستمال توالت تنو سه لایه 2 قلو و دستمال 250 برگ دو لایه سافت تنو است.

به دلیل قیمت بسیار مناسب این محصولات بسیاری از آن ها به کشورهای همسایه از جمله عراق، تاجیکستان، ارمنستان، قطر و سایر کشورهای عربی صادر می شود. حراج دستمال کاغذی تنو هم به صورت فصلی و هم به صورت سالانه برگزار می شود.

قیمت دستمال کاغذی اقتصادی

خرید دستمال کاغذی اقتصادی

در بازارهای سخت و دشوار که محصولات به سختی به فروش می روند معمولا دستمال کاغذی های ارزانتر و به صرفه تر بهتر هستند. معمولا خرید دستمال کاغذی اقتصادی به دلیل داشتن قیمت پایین تر نسبت به تعداد برگ دستمال به صرفه ترین مدل است. در حال حاضر انواع مختلفی از دستمال اقتصادی در بازار موجود است. مثلا یک مدل از آن که خیلی پرمصرف است با نام فلکسی ده تایی شناخته می شود شامل 10 عدد دستمال 200 برگ داخل یک کیسه نایلونی است.

قیمت دستمال کاغذی

استفاده از نایلون به جای جعبه های قدیمی باعث می شود که قیمت نهایی محصول کاهش یابد. از سوی دیگر در استفاده از این مدل های پلاستیکی در محیط های مرطوب راحت تر است و از خیس شدن دستمال در داخل جعبه آن جلوگیری می کند. به صورت کلی خرید دستمال کاغذی اقتصادی فلکسی هم برای محیط زیست اثر تخریبی کمتری دارد و هم برای مشتری به صرفه تر است.

قیمت دستمال کاغذی

قیمت دستمال کاغذی اقتصادی بیتا و مرحبا

از معروفترین مارک های دستمال کاغذی اقتصادی در بازار ایران بیتا و مرحبا هستند. این دو برند معروف متعلق به شرکت نیمه شعبان واقع در سمنان است. در صورتی که این دو مدل را استفاده کرده باشید حتما متوجه تفاوت کیفیت آن می شوید. شرکت نیمه شعبان رویکردی هوشمندانه را برای تحت پوشش قرار دادن تمام ایران استفاده کرده است. بدین صورت که کسانی که قیمت ارزان تر برایشان مهم است برند مرحبا را خریداری می کنند و کسانی که کیفیت بالاتری از دستمال کاغذی را می خواهند و حاضرند بهای آن را هم بپردازند دستمال کاغذی بیتا خریداری می کنند. ارزانترین دستمال کاغذی بیتا را می توانید در لیست زیر بیابید.

قیمت دستمال کاغذی

همانطور که در لیست قیمت بیتا دیده می شود، در حال حاضر قیمت دستمال کاغذی اقتصادی ده تایی خانواده 26630 تومان می باشد. البته لازم به ذکر است که این قیمت تنها به صورت خاوری داده می شود و در صورتی که بخواهید برای صادرات و حجم های کانتینر خرید داشته باشید می توانید باز هم تخفیف های خیلی خوبی بر روی این لیست دریافت کنید.

قیمت دستمال کاغذی

در این لیست قیمت دستمال کاغذی می توانید انواع دیگر دستمال های شرکت نیمه شعبان را ببینید. در هر زمان که مایل بودید می توانید برای دریافت لیست به روز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کیفیت و قیمت دستمال کاغذی درب کارخانه

قیمت درب کارخانه دستمال کاغذی معمولا بسیار ارزان تر از درب مغازه است زیرا به صورت عمده به فروش می رسد. اما تنها قیمت نیست کیفیت گاهی حرف اول را می زند. از ویژگی های دستمال کاغذی خوب می توان به رنگ سفید آن اشاره کرد. دستمال کاغذی باید کرپ شده (چین خوردگی های سطح دستمال کاغذی که برای منظور افزایش سطح تماس و درنتیجه بالا بردن میزان سرعت جذب آب، در هنگام تولید دستمال کاغذی روی آن ایجاد می‌شود) باشد.

قیمت دستمال کاغذی

دستمال کاغذی خوب فاقد پرز (الیاف خرد شده)، الیاف کلوخه شده، سوراخ، لکه و سایر اشیای خارجی باشد. یک دستمال کاغذی خوب وقتی در مقابل نورقرار بگیرد پراکندگی الیاف آن به طور یکنواخت دیده می‌شود. رنگ مصرفی در ساخت دستمال کاغذی باید مجاز و مرغوب باشد. دستمال کاغذی خوب و مرغوب بدون لک و بدون بو است. امروزه به دلیل اوضاع اقتصادی حاکم بر جامعه و به طبع آن اوضاع اقتصادی خانوارها، علاوه بر تمام ویژگی های بالا هنگام خرید یک دستمال کاغذی باید به قیمت آن نیز توجه کرد.

بین تمامی گزینه های موجود نه تنها در خرید دستمال کاغذی بلکه در خرید سایر محصولات، بهترین گزینه خرید به صورت عمده است زیرا دراین نوع خرید فروشنده می‌تواند به نوبه ی خود تخفیف زیادی به مصرف کنندگان بدهد. جهت سفارش دستمال کاغذی به صورت عمده و گرفتن تخفیف با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت دستمال کاغذی فله ای

قیمت دستمال کاغذی کیلویی

معمولا پس از استفاده از یک دستمال 200 برگ یا 300 برگ یا هر نوع دیگر بسته بندی آن به درد نمی خورد و جای آن در سطل زباله است. هر چند در سال های اخیر بازیافت کارتن و مواد سلولزی گسترش زیادی پیدا کرده است اما هنوز هم بیش از 70 درصد از مواد دور ریختنی سلولزی بازیافت نمی شوند. به همین دلیل است که در بسیاری از موارد مردم تمایل به استفاده از دستمال کاغذی کیلویی به جای دستمال کاغذی با بسته بندی های مرسوم دارند. در واقع برای کاهش قیمت می توان بسته بندی های پر زرق و برق را کاهش داد و به جای آن از حجم بیشتری دستمال قرار داد.

قیمت دستمال کاغذی کیلویی

در حال حاضر چند نوع از این مدل کالا وجود دارد:

  1. دستمال کاغذی درجه دو فله ای
  2. دستمال کاغذی درجه یک بدون بسته بندی
  3. ضایعات کارخانه دستمال کاغذی

مورد اول معمولا به دلیل خطا در خط تولید ایجاد می شود و کاملا بهداشتی و تمیز است. پس استفاده از آن خطری ندارد و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. دستمال درجه یک بدون بسته بندی هم معمولا به سفارش بعضی از شرکت های خاص تولید می شود که بعدا با بسته بندی خودشان محصولات را به بازار عرضه می کنند.

قیمت دستمال کاغذی

اما توصیه می شود که ضایعات کارخانه را برای مصارف بهداشتی استفاده نکنید. در واقع ضایعات بیشتر به درد گاوداری ها برای تمیز کردن گاو ها و نیز بعضی از صنایع دیگر مانند پر کردن داخل مبل و یا عروسک ها می باشد. از سوی دیگر معمولا وزارت بهداشت به ضایعات اجازه عرضه در بازار نمی دهد و در صورتی که تخلفی صورت بگیرد فرد مستلزم جریمه خواهد شد.

ارزانترین دستمال کاغذی

با تمام این تفاسیر آیا میدانید ارزانترین دستمال کاغذی کدام است و به چه شکل خرید و فروش می شود؟ بعد از یک جنجال تلویزیونی در سال گذشته در رابطه با یک شرکت تولید کننده دستمال کاغذی و پوشک که مواد اولیه مانند تیشو را با ارز دولتی خرید کرده بوده و به قیمت آزاد در بازار می فروخت بسیاری از کارشناسان به ناکارمدی این سیاست دولت پی بردند. در واقع برای این که دستمال کاغذی به ارزانترین قیمت به دست مردم برسد کاری بیش از جنجال های رسانه ای نیاز است.

کاری که واقعا به کار مردم بیاید و بتواند قیمت دستمال کاغذی و پوشک و نوار بهداشتی را به اندازه ای مطلوب پایین بیاورد تا همگان به سادگی قدرت خرید آن را داشته باشند.

حراج دستمال کاغذی تنو

اما ارزانترین برند دستمال کاغذی کدام است و آیا کیفیت مناسبی دارد؟

برای پاسخ به این سوال می توان دو رویکرد را مد نظر گرفت. اولین راه این است که بدون توجه به کیفیت مواد اولیه و نوع بسته بندی تنها هر مارکی که ارزان بود را بپذیریم که این روش زیاد به نتایج جالبی نمی رسد و احتمالا جواب به مارک های متفرقه و بی نام و نشان و زیرزمینی می رسد.

اما اگر بخواهیم بهترین و ارزانترین قیمت را به نسبت کیفیت بسنجیم می توان گفت که در بازار ایران دو مارک تنو و سافتلن در رقابت قیمت با در نظر گرفتن کیفیت برنده هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما