پخش مستقیم نوار بهداشتی بالدار بزرگ با قیمتی استثنایی

سلامت و بهداشت جنسی بانوان به دلیل بیولوژی خاص بانوان همواره از مهمترین مسائل مورد توجه سازمان های بهداشت جهانی و داخلی بوده است. با اثبات اینکه آلودگی باکتریایی بر روی نوارهای پارچه ای حتی پس از شستن باقی می ماند، این روش های بسیار سنتی جای خود را به نوارهای بهداشتی یکبار مصرف داد. اما مسئله به همینجا محدود نماند و کیفیت نوار بهداشتی خود از موضوعات مهم تولید این محصول گردید. نوارهای بهداشتی بنا به زمان مصرف به دسته های مختلف تقسیم می شوند و قیمت آنها نیز بر اساس تفاوت هایشان تعیین می شود از جمله قیمت نوار بهداشتی بالدار بزرگ.

پخش مستقیم نوار بهداشتی بالدار بزرگ با قیمتی استثنایی

بهترین روش پخش انواع نوار بهداشتی

بهترین روش پخش انواع نوار بهداشتی نوار بهداشتی همچون نوار بهداشتی تافته بنا به زمان و مکان مصرف می تواند در انواع مختلفی تولید شود. برخی از نوار بهداشتی ها مناسب استفاده روزانه هستند که معمولا شامل نوارهای بالدار بزرگ یا کوچک هستند. میزان جذب این نوارها بر روی بسته بندی مشخص می شود. بر روی بسته بندی نوار بهداشتی علامت چند قطره وجود دارد که نوار بهداشتی های با جذب بالا با تعداد بیشتر قطره رنگی مشخص می شوند. هر چه تعداد قطره بیشتری بر روی بسته بندی رنگی شده باشد به معنی آنست که نوار بهداشتی مورد نظر جذب بالایی دارد.

نوار بهداشتی های روزانه معمولا ضخامت بیشتری دارند، بدین معنی که مواد داخلی آنها بیشتر است. نوار بهداشتی های بالداری که بال بزرگتر و نزدیک به یک سمت (انتهای) نوار بهداشتی باشند برای مصرف مناسب تر هستند زیرا به طور معمول خون و مایعات خارج شده از واژن (مهبل) زن به فسمت عقب جریان می یابد و نزدیکی بالها به قسمت انتهایی مانع از کثیف شدن لباس زیر زنان می شود. بالها خود ضد آب و مایعات هستند و خون و مایعات از آنها نفوذ نمی کند. جنس های ضعیف تر در این مورد نیز ضعف ساختاری دارند و چذب کمتری دارند.

یکی دیگر از انواع نوار بهداشتی ها نوارهای مسافرتی است که از بهترین نوع نوار بهداشتی ها هستند. برندهایی که نوار نرم، لطیف، ضد حساسیت با جذب بسیار بالا تولید می کنند در عرصه رقابت باقی می مانند و قیمت این نوارها بالاتر از نوارهای بهداشتی مشبک و ساده است. همچنین ضخامت این نوار بهداشتی ها بسیار کم است و در مسافرت یا استفاده شب احساس راحتی به بانوان می دهد. معمولا بانوان نوارهای بهداشتی مسافرتی با ضخامت کم و جذب بسیار بالا را به هنگام شب یا مسافرت به دیگر نوار بهداشتی ها ترجیح می دهند. این نوارها نیز در سایزهای مختلف تولید می شوند و هر فردی بنا به نیاز خود می تواند یکی از این موارد را انتخاب نماید.

انواع دیگری از نوار بهداشتی ها موجود است که مصرف کمتری دارند که با نام کاپ (فنجانی) یا تامپون شناخته می شوند که داخل واژن قرار می گیرند و مانع از خروج مایعات و خون می شوند و پس از چند ساعت این خون و مایعات حتما باید تخلیه شوند. معمولا برخی از بانوان علاقمند به استفاده از این نوع وسایل هستند تا بتوانند در دوران قاعدگی نیز به استخر بروند و شنا کنند یا فعالیت آبی انجام دهند. این وسایل بهداشتی پس از شنا حتما باید برداشته شوند حتی اگر زمان استفاده از آنها طولانی نشده باشد.

نوار بهداشتی ها در فروشگاه های زنجیره ای، داروخانه ها، مغازه ها و سوپری های کوچک و به صورت فروش شبکه ای آنلاین فروخته می شوند و به دست مصرف کننده می رسند. شاید برای برخی از بانوان بهترین روش خرید روش غیرحضوری (آنلاین) باشد و برای برخی دیگر نیز روش خرید از فروشگاه یا شرکت های پخش کننده که به صورت شبکه ای فعالیت می کنند و در ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مشتریان هستند مناسب تر باشد. در روش هایی که واسطه ها حذف می شوند قیمت مصرف کننده این محصولات نیز کاهش می یابد اما کیفیت کالا حفظ می شود.

بهترین نوع نوار بهداشتی مناسب برای پخش

بهترین نوع نوار بهداشتی مناسب برای پخش نوار بهداشتی وسیله ای شبیه به پوشک بچه اما در سایز کوچکتر است که در دوران قاعدگی (پریود) بانوان مورد استفاده قرار می گیرد تا خون خارج شده از واژن بانوان لباس زیر و لباس های رویی بانوان را کثیف نکند. از نظر علمی تقریبا می توان گفت تمام نوار بهداشتی ها از خمیر سلولزی که جزء اصلی نوار بهداشتی است ساخته می شوند و میزان جذب مایعات و خون توسط این خمیر تعیین کننده کیفیت نوار بهداشتی است. علاوه بر این مورد موارد دیگری نیز در تعیین کیفیت نوار بهداشتی موثر هستند که در ادامه شرح خواهیم داد.

قسمت زیرین نوار بهداشتی از الیاف مصنوعی تشکیل یافته است که به عنوان پوشش زیرین تولید می شود و دارای چسبی است که به لباس زیر بانوان می چسبد. کیفیت چسب یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده کیفیت نوار بهداشتی است. داخل نوار بهداشتی توده فشرده پنبه و مواد جاذب مایعات قرار گرفته است. هر چه کیفیت مواد جاذب بالاتر باشد کیفیت نوار بهداشتی بالا می رود. معمولا نوار بهداشتی ها در کارخانه سازنده استریل می شوند.

یک نوار بهداشتی خوب نواری است که پوشش بیرون آن منافذ ریز با پترن خاص داشته باشد به طوریکه فرو رفتگی ها و برجستگی های روی نوار بهداشتی الگوی مناسبی برای ممانعت از شارش مایعات و خون به قسمت جلویی یا به قسمت عقب شود و این پوشش باید استحکام بالایی به پارگی در اثر تماس با مایعات و خون خارج شده از بدن بانوان داشته باشد و از طرفی نیز باید نرم و لطیف باشد تا حساسیت پوستی ایجاد نکند. همچنین مواد داخلی نوار بهداشتی نباید از این پوشش ها به بیرون درز کند و در صورتیکه پوشش بیرونی مستحکم باشد این اتفاق نمی افتد.

تاثیر نوع بسته بندی نوار بهداشتی در نحوه پخش آن

تاثیر نوع بسته بندی نوار بهداشتی در نحوه پخش آن نوار بهداشتی ها بنا به تعداد موجود در هر بسته نیز می توانند تقسیم بندی شوند و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشند، چرا که هر چه تعداد بیشتری در بسته موجود باشد قیمت تمام شده کاهش می یابد. نوار بهداشتی کوتکس 40 عددی یک پکیج بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد و نوار بهداشتی ترک سایز متوسط می باشد که شامل 28 نوار مصرف روزانه و 12 نوار برای مصرف شبانه است. از دیگر نوارهای بهداشتی که مصرف بالایی دارد نوار بهداشتی بزرگ 16 عددی است که هم مقرون به صرفه است و هم از نظر سایز مناسب برای استفاده روزانه می باشد.

بسته بندی زیبا و شیک و همینطور بهداشتی این نوارها قطعا در میان انواع نوار بهداشتی ها در یک فروشگاه و در کنار هم به چشم می آید. شاید بتوان گفت انسان در صورت عدم شناخت از کیفیت انواع محصولات در ابتدا مجذوب بسته بندی یک کالا می شود و پس از شناخت پیدا کردن نسبت به کیفیت برندهای مختلف، می توان گفت نوع بسته بندی در اولویت چندم می باشد.

پخش کنندگان نوار بهداشتی مشبک در کشور

پخش کنندگان نوار بهداشتی مشبک در کشور نوار بهداشتی مشبک دارای پوشش خارجی می باشد که از فیلم پلی اتیلن مشبک یا منسوجات نبافته تولید می شود. سطح خارجی این نوع نوار بهداشتی ها ترکیبی از هر دو مورد ذکر شده نیز می تواند باشد. همچنین تولید ترکیبی از منسوجات نبافته، یک لایه توزیع کننده و عبور دهنده خون و مایعات از نظر بهداشت بلامانع است. به همین دلیل به این نوارها، نوارهای بهداشتی مشبک گفته می شود.

سیستم حمل و نقل و توزیع کارخانه جات سازنده، این نوارها همچون نوار بهداشتی بالدار بزرگ را در سطح کشور و بین فروشگاه ها و مغازه های فروش ملزومات آرایشی و بهداشتی یا سوپرمارکت ها پخش می کنند و به افراد فعال در این زمینه ویزیتورهای شرکت یا کارخانه گفته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما