قیمت خرید نوار بهداشتی ساده با بهترین کیفیت

بدون شک نوار بهداشتی جزو اصلی ترین لوازم بهداشتی مورد نیاز بانوان بوده که در انواع مختلف ساده و بالدار تولید می گردد. قیمت هر نوعی از نوار بهداشتی با دیگری تفاوت داشته و رنج خاص خود را دارد. مجموعه ی ما نوار بهداشتی ساده را در بهترین کیفیت عرضه کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. لازم به ذکر است قیمت نوار بهداشتی ساده در مجموعه ی ما پایین ترین قیمت موجود در بازار می باشد.

قیمت خرید نوار بهداشتی ساده با بهترین کیفیت

آشنایی با نحوه قیمت گذاری نوار بهداشتی در ایران

آشنایی با نحوه قیمت گذاری نوار بهداشتی در ایران نحوه قیمت گذاری نوار بهداشتی نظیر نوار بهداشتی تافته در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد که قیمت مواد اولیه یکی از مهم ترین این موارد می باشد. هرچه مواد اولیه ی مورد استفاده توسط تولیدکنندگان نوار بهداشتی گران تر باشد، قیمت محصول تولید شده هم افزایش خواهد یافت. متاسفانه به دلیل اثرات تحریم ها بر قیمت مواد اولیه، در این چند سال شاهد افزایش قیمت این محصول نیز بوده ایم؛ اما بااین حال برند های قابل قبول و با کیفیتی در دسترس ما می باشد که با این وجود باز هم می توان گفت قیمت مناسبی دارند.

بعد از مواد اولیه، نحوه ی تولید آن و هزینه های تولید نیز روی قیمت تمام شده ی نوار بهداشتی تاثیر می گذارد. هزینه های تولید شامل دستمزد کارکنان، هزینه ی دستگاه های کارخانه، انرژی مصرف شده، بسته بندی و … می باشد؛ بنابراین تولید یک بسته نوار بهداشتی فراتر از چیزی که ما می بینیم زمان و انرژی مصرف می کند.

میزان کیفیت نوار تولید شده هم روی قیمت آن تاثیر به سزایی دارد؛ هرچه کیفیت نوار بهداشتی بیشتر باشد، طبیعتا قیمت بالاتری هم خواهد داشت. این مورد نیاز به توضیح جزئیات بیشتری دارد که در قسمت بعد به آن خواهیم پرداخت.

چه عوامل بر قیمت نوار بهداشتی تاثیر می گذارند

چه عوامل بر قیمت نوار بهداشتی تاثیر می گذارند همانطور که در قسمت قبل گفتیم، ویژگی های کیفیتی، تاثیر زیادی بر قیمت نوار بهداشتی دارند. اما این ویژگی ها شامل چه چیز هایی می شوند؟

  • یکی از مهم ترین موارد، قدرت جذب نوار بهداشتی است. هرچه قدرت جذب آن بیشتر باشد، مصرف کننده اطمینان بیشتری از نفوذناپذیری آن به لباس هایش دارد؛ بنابراین با خیال راحت چه در منزل و چه محیط بیرون، اوقات پریود خود را سر می کند و استرس کثیف شدن لباس هایش را ندارد. همچنین با جذب بالا، تا تعویض نوار بعدی، شخص مدام احساس مرطوبی زیادی نمی کند.
  • سایز نوار بهداشتی نیز مورد بعدی است. افراد مختلف بسته به شدت خونریزی، سایز نوار بهداشتی مناسب خود را انتخاب می کنند‌ و از این رو نوار بهداشتی ها به دو دسته شبانه و روزانه تقسیم شده اند. نوار های شبانه سایز بزرگتری دارند. بدیهی است افزایش سایز نوار بهداشتی و در پی آن افزایش مواد اولیه ی مصرفی، قیمت بالاتری را نیز به دنبال خواهد داشت. اما در عوض می توانید در اولین روزهای دوران قاعدگی که میزان خونریزی بیشتر است، خیال آسوده تری هنگام خواب داشته باشید. البته درست است که این نوع نوار، با عنوان شبانه نام گذاری شده است اما افراد بنا به نیاز خود می توانند در طول روز هم از این نوع استفاده کنند.
  • یکی دیگر از مواردی که روی قیمت نوار بهداشتی موثر است، نوع مواد مصرفی در آن می باشد. بعضی برند‌ها اقدام به تولید نوعی نوار بهداشتی کرده اند که فاقد هر گونه حساسیت برای بدن است و تمام افراد حتی با پوست‌های به شدت حساس، می توانند این نوع را استفاده کنند و در دوران قاعدگی، هیچ آزردگی خاطری از این بابت نداشته باشند. این نوع نوار‌‌ها، بدون هیچ گونه مواد معطر و شیمیایی تولید می شوند و همین خاصیت است که آن ها را سازگار با هر پوستی می کند؛ همچنین نرمی و لطافت نوار بهداشتی در احساس راحتی فرد بسیار مورد مهمی است.
  • نوع بسته بندی نیز جزو این عوامل تاثیر گذار بر قیمت نهایی است. بعضی محصولات به طور ویژه بسته بندی می شوند و علاوه بر پاکت کلی، هر نوار به طور جداگانه در بسته بندی جدایی قرار می گیرد که امکان استریل نگه داشتن نوار‌‌ها تا استفاده ی آخرین عدد را برای همگان فراهم می کنند.

همان‌گونه که گفتیم امروزه تنوع نوار بهداشتی ها آنقدر زیاد شده است که انتخاب را برای تمام سلیقه ها و نیاز ها بسیار ِآسان می کند. هنگام انتخاب نوار بهداشتی، آن را از برند و فروشگاه های معتبر تهیه کرده و نکات مهم کیفیتی را در نظر داشته باشید.

کدام نوع نوار بهداشتی از قیمت پایین تری برخوردار است

کدام نوع نوار بهداشتی از قیمت پایین تری برخوردار است انواع ویژگی های کیفیتی نوار بهداشتی را در قسمت بالا بررسی کردیم؛ پس واضح است که اگر نوعی از نوار بعضی از این ویژگی ها را نداشته باشد، از قیمت پایین تری برخوردار است. برای مثال نوار بهداشتی های کوچک و با قابلیت جذب معمولی از قیمت های کمتری برخوردار هستند و به دلیل تنوع بالای این محصولات، نوار بهداشتی های ساده و بدون بال نیز در رده ی قیمت های پایین تر قرار می گیرند. تهیه نوار بهداشتی به صورت فله ای نیز می تواند به دلیل حذف هزینه ی بسته بندی از قیمت نهایی بکاهد. همچنین اگر نوار بهداشتی مصرفی خود را به صورت عمده خریداری کنید، هزینه ی پرداختی نسبت به خرید خرده پایین تر می شود.

خیلی از این نوار ها با وجود قیمت مناسب از کارایی خوبی برخوردار هستند و با با خریدشان می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید؛ اما مراقب افراد کلاهبردار نیز باشید. بعضی از شرکت های غیرمعتبر، نوار بهداشتی های غیر استاندارد تولید کرده و باعث حساسیت و مشکلات پوستی برای بانوان می شوند.

قیمت کلی نوار بهداشتی پریستیو در فروشگاه ها

قیمت کلی نوار بهداشتی پریستیو در فروشگاه ها نوار بهداشتی پریستیو و نوار بهداشتی بالدار بزرگ به دلیل محبوبیت بالا در تمامی فروشگاه ها موجود است. اگر شما خواهان تهیه ی این محصول با قیمتی ارزان تر هستید بهتر است به صورت عمده و به طور مستقیم از تولید و توزیع کنندگان این برند خریداری نمایید. ما این برند را در انواع مختلف با بهترین قیمت به شما عرضه می کنیم.

علاوه بر پریستیو، برند های محبوب دیگری را همواره در محصولاتمان موجود داریم که حتی گاهی تخفیفات قابل توجهی شامل آن ها می شود. از میان آن ها می توان به این اسامی اشاره کرد:

  • برند مای لیدی( نوار بهداشتی کلاسیک مای لیدی بسیار پرفروش است.)
  • آلویز ( که در میان محصولاتش نوار بهداشتی آلویز صورتی از محبوبیت خاصی برخوردار است.)
  • مولپد (قیمت نوار بهداشتی مولپد 8 عددی بسیار به صرفه بوده و از این رو فروش بالایی دارد.)
  • پنبه ریز‌
  • تافته و…

شرکت ما حتی این امکان را به خریداران گرامی می دهد که تمام سوالات خود راجع به محصولات مختلف از کارشناسان خبره پرسیده و با کسب اطلاعات کافی اقدام به خرید نمایند. ضمنا امکان خرید اینترنتی همواره برای شما عزیزان فراهم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما