قیمت خرید نوار بهداشتی بالدار در بازار

نوار بهداشتی بالدار کالایی ضروری و بسیار با اهمیت برای خانم ها به شمار می رود و همواره مشتریان این محصولات بهداشتی، با کیفیت ترین نمونه های این کالا را خریداری می کنند که قیمت مناسبی هم داشته باشد. قیمت نوار بهداشتی بالدار در فروشگاه های مختلف با توجه به نوع نوارها و اندازه و کیفیت آن ها متمایز است. همچنین قیمت برخی برندهای تولید کننده این محصول هم به دلیل سطح کیفی بالا و تنوع در نوارهای بهداشتی و پد بهداشتی روزانه تولید شده آن شرکت در بازارها متناسب تر می باشد. بنابراین خریدار به دنبال بهترین نوار بهداشتی است تا علاوه بر راحتی، سلامتی خود را هم با آن تضمین کند.

قیمت خرید نوار بهداشتی بالدار در بازار

عوامل موثر بر قیمت انواع نوار بهداشتی

عوامل موثر بر قیمت انواع نوار بهداشتی برخی از مارک های نوار بهداشتی با ایجاد نوآوری ها و ابتکارات در این کالاها، باعث جلب نظر مشتریان بیشتری برای خرید می شوند. این برندهای برتر نه تنها در تولید انواع نواربهداشتی درجه یک بلکه در تولید دستمال های کاغذی شیک و با طراحی مختلف و نیز پوشک های بچه هم فعالیت دارند و تمام این ملزومات بهداشتی را با کیفیتی ویژه تولید و عرضه می کنند.

به خصوص تولید کنندگان نوار بهداشتی مولپد این نوارهای مشبک و دارای چسب های عالی را در بسته بندی های جدید و شیک و به تعداد ده تایی روانه بازارهای خرید می کنند. همچنین این محصولات به شهرهای دورتر نیز با قیمت های نازل توزیع می گردد تا نیاز بازارهای داخلی به این محصولات بهداشتی و پر مصرف از بین رفته و سود خوبی نیز نصیب برندهای تولید کننده گردد.

استفاده از مواد طبیعی و پنبه و چسب های قوی و همچنین ایجاد بسته بندی های استاندارد و اصولی نیز از دیگر دلایل تمایز قیمت اقسام نوار بهداشتی است. بنابراین مشتری با یک بار خرید و دیدن این ماسک جلبک دریایی گیت پی و نوارهای بهداشتی بیشتر تمایل به استفاده از این کالا می نماید و در دفعات بعدی نیز در تمام فروشگاه ها به دنبال همان کالایی است که یک بار نهایت رضایت را برای او به وجود آورده است.

آشنایی با نحوه قیمت گذاری نوار بهداشتی در بازار داخلی

آشنایی با نحوه قیمت گذاری نوار بهداشتی در بازار داخلی در گذشته نوارهای بهداشتی با یک شکل و تقریبا یک کیفیت همسان وارد فروشگاه ها و مراکز مختلف خرید می گردید. اما امروزه از بهترین نوع این نوارها و محصولات در بازار وجود دارد. برای نمونه نوار بهداشتی 4 باله کالایی مدرن و تولیدی به روز است که قدرت جذب بسیار بالایی دارد و به دلیل طراحی فوق العاده ای که دارد در هنگام دوران عادت ماهانه حس راحتی بالایی به مصرف کننده می دهد.

قیمت های این نوارهای بهداشتی در بازار های داخلی برای تولیدات و طراحی های جدید کمی بیشتر می باشد. برای نمونه نوارهای جذب کننده با ضخامت پایین که ۴ باله نیز هستند قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر این محصولات در داروخانه ها و فروشگاه دارد، اما در مقابل سطح کیفیت این نوع کالا نیز از سایر نمونه ها و تولیدات برندهای معمولی بسیار بیشتر می باشد.

در بازارها نحوه قیمت گذاری تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. اما مشتریان با اولین انتخاب و استفاده از نوار بهداشتی های مرغوب، تمایل همیشگی به این محصولات پیدا می کنند. و با مناسب بودن قیمت های هر برند انتخابی، دیگر به طرف سایر کالاهای نمونه مشابه اما بی کیفیت نخواهد رفت. به همین دلیل تولیدی ها در نحوه بسته بندی و قیمت گذاری خود دقت ویژه ای دارند.

همچنین مشتری با رضایت از نوار بهداشتی تولیدی یک مارک خاص، سایر تولیدات آن برند مانند دستمال های کاغذی و یا پوشاک بچه را نیز از همان مارک خریداری می نماید. زیرا با یک بار اعتماد به یک برند، درجه یک بودن کیفیت سایر تولیدات آن ها نیز برای خریداران عمده اثبات می گردد و حتی همان مشتری دیگران را نیز تشویق به خرید از همان برندی که دارای قیمت های خوبی است، خواهد نمود.

علل تفاوت قیمت انواع نوار بهداشتی در بازار ایران

علل تفاوت قیمت انواع نوار بهداشتی در بازار ایران اندازه و ضخامت این نوارها معمولا متفاوت در نظر گرفته می شود و هر مصرف کننده با توجع به سلیقه ای که دارد، این کالاها را با قیمت های مختلف خریداری می کند. یکی از پر فروش ترین انواع این کالاهای بهداشتی فوق العاده نرم و لطیف، نوار بهداشتی آلویز مدل ضخیم است که توان جذب زیادی دارد و در اندازه های بزرگ نیز بسته بندی شده اند و با قیمت های متناسب در فروشگاه های مطمئن وجود دارند.

در بازارهای ایران از علل تفاوت قیمت های یک کالا، اعتبار و شهرت برندهای تولیدی است زیرا با پایین بودن کیفیت یک کالا، قیمت آن نیز بسیار پایین بوده و به طور همزمان تعداد مشتریان آن محصولات نیز خیلی کمتر می شود. اما این نوارهای بهداشتی توسط شرکت های مطرح در کشور تولید می گردد و تمام محصولات آن ها تضمین شده و با نهایت موازین بهداشتی عرضه می شوند. به همین خاطر این کالاها مشتریان زیادی دارند.

البته انتخاب خریدهای مستقیم از تولید کننده و عمده بودن خرید ها نیز بر قیمت های آن ها اثر گذار است. به همین دلیل هم مشتریان داخلی و هم خارجی با مشاهده مرغوبیت یک کالا، آن ها را به صورت انبوه از شرکت تولیدی مربوطه خریداری می کنند تا هم هزینه های خود را کاهش دهند و هم از تخفیف های آن شرکت های فروشنده بهره مند گردند.

قیمت عمده نوار بهداشتی مولپد در فروشگاه ها

قیمت عمده نوار بهداشتی مولپد در فروشگاه ها قیمت های عمده نوار بهداشتی نرمال پلاس و مولپد برای خریداران عمده بسیار مناسب خواهد بود.زیرا خرید یکجا این کالاها در کنار خرید پکیج های دستمال کاغذی و یا پوشک های بچه باعث ارزان تر بودن همه ی این خریدها برای مشتریان از سرتاسر نقاط ایران می گردد و بسیاری از هزینه های متفرقه خرید را برای این مراکز و افراد کاهش می دهد. بنابراین اغلب انتخاب خریداران نیز این روش است.

در فروشگاه ها به دلیل خریدهای مستقیم انواع نوارهای بهداشتی، و صرفه ها و منافعی که از این راه نصیب خریدار می شود، تمایل به عمده بودن محصولات بیشتر است و سودهای زیادی هم از این راه برای فروشگاه های معتبر موجود در شهرها ایجاد می شود. زیرا نوار بهداشتی یک محصول همیشه پر مصرف و پر کاربرد بوده و مشتری آن همواره در بازارها وجود دارد تا کالایی با قیمت نازل خریداری کند.

کیفیت عالی، بسته بندی های متنوع و سطوح قیمتی متمایز اغلب از دلایل عمده خرید بیشتر این کالاها توسط مشتریان است. از این رو تولید کننده این نوارها را با تجهیزات پیشرفته طراحی و تولید می کند و از بهترین مواد در ساخت این نوارهای بهداشتی استفاده می نماید. بنابراین با ایجاد قیمت های خوب نیز بر فروش هر چه بیشتر انواع نوار بهداشتی های مشبک می افزاید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما