قیمت نوار بهداشتی بالدار ارزان

نوار بهداشتی یکی از لوازم مورد نیاز بانوان می باشد که برای جذب خون قاعدگی از آن استفاده می شود. این محصول در برند ها و انواع مختلفی تولید می شود و در بسته بندی های های متنوع در بازار به فروش می رسد. برای خرید و به دست آوردن قیمت نوار بهداشتی بالدار و دستمال کاغذی تنو می توانید به سایت اینترنتی حاضر مراجعه کنید.

قیمت نوار بهداشتی بالدار ارزان

طرز استفاده از نوار بهداشتی

طرز استفاده از نوار بهداشتی استفاده از نوار بهداشتی بسیار راحت بوده و از این پد ها برای تمیز و خشک ماندن در دوران قاعدگی استفاده می کنند، برای استفاده لازم است بسته بندی آن را باز کنید و چسب های زیر نوار را نیز جدا کنید سپس آن را داخل لباس زیر خود قرار دهید، این نوع از لوازم بهداشتی را باید زود به زود تعویض کرد و همچنین نوار کثیف شده را باید در روزنامه ای پیچید و داخل سطل آشغال قرار داد.

در هنگام خرید نوار بهداشتی و ماسک جلبک تالگو لازم است موارد زیر را در نظر بگیریم:

  • در هنگام خرید این محصول باید سایز مناسب خود را انتخاب کنیم، نوار بهداشتی در سایز های خیلی بزرگ، بزرگ، متوسط و کوچک در بازار موجود می باشد.
  • میزان خون ریزی خود را در نظر بگیرید اگر زیاد باشد لازم است از نوار بهداشتی های بزرگ و بالدار استفاده کنید و اگر مقدار خون ریزی کم است نوار بهداشتی های معمولی مناسب می باشند.
  • در بازار نوار بهداشتی های ضد حساسیت وجود دارد و اگر در زمان استفاده دچار حساسیت می شوید لازم است از محصولات ضد حساسیت آن استفاده کنید.
  • قدرت جذب این محصولات بهداشتی نیز فرق می کند و در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. برای نمونه نوار بهداشتی مخصوص شب قدرت جذب بالاتری دارد.

تهیه ارزانترین انواع نوار بهداشتی بالدار

تهیه ارزانترین انواع نوار بهداشتی بالدار از آنجا که استفاده از نوار بهداشتی بسیار بالا می باشد شرکت ها و برند های زیادی در کشور تولید این محصول را برعهده گرفته اند که با استفاده از مواد اولیه درجه یک و دستگاه های پیشرفته آن را تولید کرده و سپس به بازار ارائه می دهند.

از انواع این محصول می توان به نوار بهداشتی ضد درد، نوار بهداشتی گیاهی، نوار بهداشتی بالدار، نوار بهداشتی بعد زایمان، نوار بهداشتی ساده، نوار بهداشتی مسافرتی و … اشاره کرد که هر کدام دارای مشخصات و ویژگی های خاصی هستند و کاربرد های مختلفی دارند.

برای تهیه ارزانترین انواع نوار بهداشتی بالدار می توانید به صورت مستقیم و غیر حضوری به سایت های اینترنتی ما مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن خریداری نمایید، همچنین می توانید قیمت روز آن را قبل از خرید به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما