قیمت عمده نوار بهداشتی با تضمین کیفیت

قیمت نوار بهداشتی عمده امروزه در بازار کشور ما بسیار مناسب بوده و نرخ هر یک از آن ۱٠ هزار تومان تا ۱۷ هزار تومان متغیر می باشد. همچنین قیمت عمده آن از قیمت خرده آن بسیار مناسب تر می باشد. ناگفته نماند که قیمت انواع این محصول، نظر به عواملی مختلف از قبیل جنس، سایز، میزان جذبی و… نیز بستگی دارد. قیمت انواع این محصول امروزه در بازار کشور ما ثابت نبوده و در هر ساعت از شبانه روز در حال بروزرسانی می باشد.

قیمت عمده نوار بهداشتی با تضمین کیفیت

مهم ترین فاکتورها هنگام انتخاب نوار بهداشتی

مهم ترین فاکتورها هنگام انتخاب نوار بهداشتی نوار بهداشتی از جمله ضروریات مهم برای هر خانم می باشد که اکثر آن ها جهت خرید این محصول هر ماه اقدام می کنند. همانطور که می دانیم نوار بهداشتی انواع مختلف داشته و در اندازه و برند های مختلف طراحی و تولید می شوند. در ادامه این مقاله کوتاه می خواهیم مهم ترین فاکتور ها، هنگام انتخاب نوار بهداشتی را برای شما عزیزان بیان کنیم. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

سایز، ضخامت و میزان جذب آب از جمله فاکتور های مهم در انتخاب انواع نوار بهداشتی می باشد که قبل از خرید باید به آن توجه نمایید. در ضمن قبل از خرید نوار بهداشتی به اندازه آن دقت نمایید، همچنین اگر میزان خونریزی تان شدید است ما به شما استفاده از نوار بهداشتی های سایز بزرگ را توصیه می کنیم.

یکی از عواملی مهمی که هنگام انتخاب این محصول باید به آن توجه کنید، جنس آن می باشد که باید نرم و لطیف باشد. همچنین به مواد استفاده شده در آن نیز توجه نمایید تا پوست تان دچار حساسیت پوستی نشود. ناگفته نماند که نوار بهداشتی ها به دو نوع بالدار و بدون بالدار تولید می شوند. بالدار آن مناسب روز های اول پریودی بوده و از نشت خون روی لباس ها، جلوگیری می کند.

نوار بهداشتی را انتخاب کنید که دارای جذب بالاتری باشد و نیز از ضخامت مناسبی برخوردار باشد و از نوار بهداشتی های با رویه درشت و ضخیم خودداری نمایید.

فروش ویژه نوار بهداشتی عمده

فروش ویژه  نوار بهداشتی عمده فروش ویژه انواع نوار بهداشتی عمده امروزه توسط بسیاری از فروشندگان مجرب کشور ما با بهترین روش ها به فروش رسانده می شود. همچنین مجموعه ی ما نیز در زمینه فروش انواع نوار بهداشتی پنبه ریز بنفش با مناسب ترین قیمت ها فعالیت می کنند. فروش انواع نوار بهداشتی عمده، این روز ها توسط بسیاری از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی کشور با نازل ترین قیمت به مشتریان عرضه می شود. ناگفته نماند که انواع نوار بهداشتی از پر فروش ترین محصولات در کشور ایران به شمار می رود و سالانه به صورت انبوه تولید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما