قیمت روز دستمال کاغذی بیتا

برای مشاهده قیمت روز دستمال کاغذی بیتا می توانید به صورت حضوری به فروشگاه زنجیره ای مراجعه نمایید، یا می توانید به سایت آنلاین دستمال کاغذی تنو 250 برگ رجوع کنید و قیمت ها را مشاهده فرمایید.

دستمال کاغذی بیتا

قیمت دستمال کاغذی بیتا

تولید کنندگان سعی کرده اند تا علاوه بر افزایش تولید و فروش خود، بر قیمت دستمال کاغذی نیفزایند تا همچنان بتوانند زنجیره تولید و فروش خود را با دوام و ثبات بیشتری گه داری کند و هم مردم بتوانند به صورت راحت تری برند بیتا را نیز خریداری نمایند.

دستمال کاغذی بیتا

کیفیت دستمال کاغذی بیتا

امروزه کیفیت و مرغوبیت دستمال کاغذی برای مشتریان دارای اهمیت بسیاری می باشد، از این رو برند بیتا توانسته است در بین بهترین برند های دستمال کاغذی در سطح کشور رتبه اول را از نظر کیفیت و مرغوبیت کالا کسب نماید و بدین طریق موفق شده است تا رضایت مشتریان را به طور ثابت نگه داری کند و هر روزه بر تولیدات خود می افزاید.
انواع بسته بندی های دستمال بیتا

  • دستمال کاغذی جعبه ای
  • دستمال مرطوب
  • دستمال حوله بیتا
  • دستمال کاغذی رولی
  • دستمال رنگی
  • دستمال دوقلو
  • دستمال رنگی
  • دستمال مخصوص ماشین

دستمال درجه یک بیتا
قابل ذکر است که دستمال کاغذی بیتا یکی از محصولاتی است که در کشور ما به میزان بسیار فراوانی وجود دارد و این موضوع باعث شده تا صادرات زیادی از انواع دستمال کاغذی های درجه یک بیتا به کشور های دیگر انجام شود که به چرخه اقتصادی کشور نیز رونق فراوانی را میبخشد.

دستمال کاغذی بیتا

تولید دستمال کاغذی بیتا

می خواهیم اطلاعاتی را در زمینه تولید دستمال کاغذی برند بیتا در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.
امروزه تولیدات دستمال کاغذی اقتصادی در جامعه از جایگاه ویژه ای برخور دار می باشد و همین امر باعث شده تا سرمایه گذاران به تولید و مردم به مصرف دستمال بپردازند.
در ایران در بعد از انقلاب، تولیدکنندگان بزرگ با ایجاد کارخانجات و گرفتن کارگر و کارمند و دستگاه شروع به تولید دستمال کاغذی نمودند و توانستند دستمال های با کیفیت و بهداشتی را به بازار ارائه دهند.
یکی از معروف ترین و معتبر ترین برند های دستمال کاغذی که در ایران فعالیت زیادی را دارد و در مقایسه ب سایر رقبایش فراتر از حد معمول از آن استقبال می شود و دارایگواهینامه های استاندارد بین المللی و مجوزهای تولید را دارد، برند بیتا می باشد.
که در تمام شهرستان ها و شهر های استان توانسته است سود بسیاری را کسب نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما