صادرات نوار بهداشتی فله ای با قیمت ارزان

صادرات نوار بهداشتی فله ای با قیمت ارزان می تواند مناسب کار کسانی باشد که می خواهند سود سرشار عایدشان شود. چرا که با توجه به کیفیت بالای این محصول و نیز حذف واسطه ها قیمت نوار بهداشتی فله ای بسیار مناسب می باشد.

صادرات نوار بهداشتی فله ای با قیمت ارزان

بررسی موانع موجود در صادرات نوار بهداشتی

بررسی موانع موجود در صادرات نوار بهداشتی صادرات از دیرباز و زمان های بسیار قدیم مرسوم بوده است و یکی از شغل هایی است که می توان گفت همیشه از جایگاه خوبی برخوردار بوده و هست. یکی از محصولات صادراتی غیر نفتی که این روزها بسیار مورد توجه تاجران قرار گرفته است نوار بهداشتی کوتکس ویژه شب می باشد که از پرفروش ترین های این حوزه می باشد.

اما در هر زمان با توجه به شرایط مکانی و زمانی موانع و مشکلاتی بر سر راه تاجران و صادرات آنها وجود داشته است که در اینجا به تعدادی از این موانع موجود در صادرات نوار بهداشتی اشاره خواهیم نمود:

مشکلات بانکی، نبود اطلاعات کافی از بازارهای جهان، قوانین و مقررات دست و پا گیر داخلی و خارجی، نبود نیروی متخصص و آموزش دیده، نگاه جامعه و عامه مردم و سطح فرهنگ آنها، ضعف در بازاریابی محصولات به روش های جدید،تعرفه های بالای وضع شده توسط دولت ها، و رقابت در صادرات توسط کشورهای رقیب و…

برخی از این مشکلات و موانع می تواند به آسانی توسط تاجران برطرف گردد. اما برخی دیگر از وظایفی است که دولت ها باید برای آن چاره اندیشی نموده و راه کارهای کاربردی را ارائه نمایند.

بررسی جایگاه ایران در صادرات نوار بهداشتی

بررسی جایگاه ایران در صادرات نوار بهداشتی خوشبختانه ایران در صادرات اقلام سلولزی و نوار بهداشتی از جایگاه و بازار قابل قبولی برخوردار می باشد چرا که بر خلاف بسیاری از محصولات برای تولید و عرضه این محصول مشکلی وجود ندارد و می توان این اطمینان را داد که محصولات با کیفیت تولید شده در این عرصه همانند نوار بهداشتی بالدار مشبک بزرگ پنبه ریز بیشتر مورد توجه قرار گیرد و تاجران را به این سمت هدایت نماید.

این محصول با دارا بودن لایه های لطیف و نرم سبب از بین رفتن حساسیت می شود که ممکن است در برخی افراد این حساس بودن وجود داشته باشد همچنین از هر گونه آسیب رساندن به پوست جلوگیری می کند. قابلیت جذب این محصول عالی است و این به دلیل خاصیت لایه ای مشبک و نیز top sheet آن می باشد. اما با وجود همه این تفاسیر بسیار نیز نازک است.

بی شک محصولی مستعد صادرات است که دارای کیفیت عالی و بسته بندی بسیار مناسب باشد تا بتواند در میان رقبای مختلف مورد پسند مشتریان قرار گیرد و راه خود را برای ورود به بازارهای خارجی هموار سازد و این امر در محصولات مچموعه ما بسیار مشهود است.

قسمت انتهایی نوارهای بهداشتی تولید شده نسبت به ابتدای آن پهن تر می باشد و از هر گونه نشت جلوگیری می کند. البته این تضمین نیز وجود دارد که استفاده کننده همیشه احساس خشکی را حس کند زیرا دارای قدرت جذب بسیار بالایی می باشد.

نوار بهداشتی بالدار مشبک بزرگ پنبه ریز برای استفاده در هنگام روز بسیار مناسب است و ظرفیت مناسب آن که ۳ میلی تر است کمک می کند تا نگرانی بابت خیس بودن در استفاده از آن در طول روز برای مصرف کننده وجود نداشته باشد.

محصولاتی همچون نوار بهداشتی کوتکس ویژه شب، نوار بهداشتی بالدار مشبک بزرگ پنبه ریز، نوار بهداشتی ساده پنبه ریز و همچنین نوار بهداشتی بالدار ساده نسترن همگی محصولاتی هستند که جایگاه آنها در صادرات به کشورهای خارجی بسیار خوب و قابل قبول می باشد.

فراوانی مواد اولیه طبیعی در ایران سبب شده است تا محصولی بسیار مرغوب به بازار عرضه گردد که خیلی هم مورد پسند مصرف کنندگان خارجی قرار گرفته است و ایران از کشورهایی است که می تواند حرفی برای گفتن در بازار این محصولات داشته باشد.

نحوه صادرات نوار بهداشتی به کشورهای همسایه

نحوه صادرات نوار بهداشتی به کشورهای همسایه صادرات نوار بهداشتی به کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان، تاجیکستان و ارمنستان، پاکستان و آذربایجان و نیز دیگر کشورهای آسیای میانه نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار بیشتر است شاید دلیل آن این باشد که این کشورها بیشتر مصرف کننده هستند و ایران در تولید این کالا بسیار قدرتمند عمل نموده است و با وجود رقبا از دیگر کشورها می تواند به راحتی بازار این کشورها را به دست بگیرد.

اگر نگاهی به سال ها و ده های قبل در کشور عزیزمان ایران بیندازیم می بینیم که در آن دوره خود وارد کننده این محصولات بوده ایم و تولید آن در داخل کشور میسر نبود مثلا تا جایی که ایرانی ها به جای به کار بردن واژه دستمال کاغذی از کلمه کلینکس استفاده می کردند این واژه حتی به اسم دستمال کاغذی هم نبود بلکه نام شرکت تولید کننده آن بود.

امروزه اما با تلاش متخصصین مجرب و توانمند این حوزه نه تنها به خودکفایی رسیده ایم بلکه حتی دستگاه های آن را نیز دیگر نیاز نداریم و ساخت آنها در داخل کشور انجام می شود و حتی گاها این دستگاه ها را نیز صادر می نماییم.

پس با این وصف ما سال ها از کشورهای همسایه ی ذکر شده جلوتر هستیم و می توانیم از این فرصت استفاده نموده و به بازاریابی و جذب مشتری در این بازارهای پر رونق بپردازیم.

لازم به ذکر است همانطور که می دانید برندهای مختلفی به تولید انواع نوار بهداشتی فله ای می پردازند که دارای قیمت های مختلفی هستند و در این میان خوشبختانه این مجموعه توانسته نظر مشتریان و تجار بسیاری را به خود جلب نماید و با ارائه محصولات با کیفیت و مناسب جایگاه بالایی را در میان دیگر برندها کسب نماید و با تولید انبوه به هر میزان که نیاز باشد تامین کننده خوبی برای این تاجران عزیز باشد.

صادرکنندگان نوار بهداشتی کوتکس ویژه شب در ایران

صادرکنندگان نوار بهداشتی کوتکس ویژه شب در ایران صادرکنندگان نوار بهداشتی کوتکس ویژه شب در ایران از صادرات این محصول بسیار خرسند هستند و این خود دلیلی بر سود سرشار ناشی از صادرات آن است و می تواند هر تاجر موفقی را ترغیب نماید تا به تجارت این محصول بپردازد.

تاجران حوزه محصولات سلولزی بسیار خوش شانس هستند چرا که در شرایط زمانی و مکانی قرار دارند که می توانند نوار بهداشتی فله ای با قیمت بسیار مناسب را تهیه نموده و به کشورهای همسایه صادر نمایند و سود آن را بدست آوزند.

اگر شما تمایل به خرید بهترین نوع این محصول دارید و می خواهید تجارت آن را انجام دهید کافی است که با ما ارتباط بگیرید مشاوران ما می توانند راهنمایی های لازم را به شما به صورت کاملا رایگان ارئه نمایند و شما رو در این زمینه یاری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما