خرید عمده نوار بهداشتی بالدار از معتبرترین مراکز

نوار بهداشتی و پدها و ماسک جلبک دریایی اصل محصولاتی هستند که برای ایام قاعدگی و یا پریود دختران و یا بانوان طراحی شده اند. نوار های بهداشتی برای خونریزی های بعد از زایمان، و بعد از برخی جراحی های رحمی نیز استفاده می شود. این محصولات دارای مواد جاذب در خود هستند، تا بتوانند تا حد امکان خون را جذب کرده و از سرایت آن به لباس جلوگیری کنند. قیمت خرید نوار بهداشتی بالدار از معتبرترین مراکز، با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت است.

خرید عمده نوار بهداشتی بالدار از معتبرترین مراکز

نکات طلایی هنگام خرید نوار بهداشتی در ایران

نکات طلایی هنگام خرید نوار بهداشتی در ایران دوران قاعدگی یکی از مهمترین دوران زندگی هر زنی هست، و به طور معمول هر خانمی بعد از بلوغ حدود یک هفته در ماه، درگیر این مساله است. بنابراین باید لوازم بهداشتی لازم برای آنان با بهترین کیفیت فراهم آید تا در گیر بیماری های عفونی و مشکلات دیگر نشوند. به این منظور نوار بهداشتی ها، با شکل ها و اندازه های مختلف تولید شده اند. انواع نوار بهداشتی ها با توجه به زمان استفاده از آنها اندازه و ضخامت متفاوت دارند.

در خرید نوار بهداشتی باید توجه کنید که بدن شما با کدام مارک ها و شکل های آن سازگار است. مثلا نوار بهداشتی های مشبک با اینکه جذب بالایی دارند اما در برخی از افراد باعث ایجاد حساسیت می‌شود. از طرف دیگر این نوار بهداشتی ها مانند نوع پنبه ای لطیف نیستند، بنابراین افراد در هنگام انتخاب باید توجه کنند که جذب پدها را ترجیح می دهند یا ضد حساسیت بودن و راحتی آنها در هنگام استفاده برایشان مهم تر است.

در برخی از طراحی های نوار بهداشتی ها به منظور اتصال آسان‌تر آن به لباس، زائده هایی به پدها اضافه می‌شود که به آن زائده ها بال می گویند. این بال ها از حرکت پدها در هنگام استفاده جلوگیری می کنند و کارایی آن را افزایش می دهند.

از طرف دیگر برخی از پدها و ماسک جلبک کشی معطر هستند و از رایحه ها در آن، استفاده شده است، خرید این نوارهای بهداشتی ها نیز بستگی به انتخاب فرد دارد. اما یک نکته کلی که بهتر است گفته شود این هست که توجه فرمایید، اگر تمایل دارید از پدهای معطر استفاده کنید انواعی را انتخاب کنید که از رایحه های طبیعی در آن استفاده شده باشد، چون عطرهای شیمیایی در تماس با بدن، امکان ایجاد واکنش های نامطلوب را دارند.

در تمام انواع نوارهای بهداشتی باید دقت شود که از شرکتی اقدام به خرید فرمائید که کاملا اصول بهداشت را در تامین مواد اولیه و تولید رعایت کرده باشد. زیرا مسائل بهداشتی مستقیما با سلامتی بدن مرتبط هستند و قابل اغماض نمی باشند.

معتبرترین مراکز خرید نوار بهداشتی در قم

معتبرترین مراکز خرید نوار بهداشتی در قم شرکت بازرگانی ما در قم، با توزیع انواع و اقسام پدها و نوارهای بهداشتی به تامین این محصول مصرفی بانوان پرداخته است. موجود بودن انواع مختلف پدها، از انواع مارک ها نیاز مصرف کننده های مختلف، با سلیقه های متفاوت را تامین می کند.

شما می توانید انواع نوار بهداشتی مسافرتی تافته، نوار بهداشتی بالدار پنبه ریز، نوارهای روزانه و نوار بهداشتی ها با اندازه های مختلف را از این شرکت تهیه نمایید. توجه فرمایید با عنایت به اهمیت سالم بودن بودن محصولات بهداشتی، بهتر است این وسایل را از معتبرترین مراکز فروش تهیه نمایید تا احیانا استفاده از انواع نامناسب این محصولات باعث ایجاد ناراحتی برای بدن نشود.

انواع نوار بهداشتی درجه یک مناسب برای خرید

انواع نوار بهداشتی درجه یک مناسب برای خرید انواع مختلف نوار بهداشتی ها به صورت زیر دسته بندی می شوند. نوارها و پدهای شبانه: معمولا پدهای شبانه بلندتر از روزانه هستند، تا در هنگام دراز کشیدن از نشت و کثیف شدن لباس جلو گیری شود که به این پدها نوار بهداشتی بالدار ویژه شب نیز گفته می شود. این نوار بهداشتی ها علاوه بر اندازه بزرگتر، قدرت جذب بیشتری نیز دارند زیرا در آنها از پودرهای جاذب استفاده شده و نیز رویه آنها به صورت مشبک طراحی شده تا برگشت مایع را بسیار کم تر کند.

باید توجه داشت که وقتی پد تهیه می کنید شرکت هایی را انتخاب کنید که از پودرهای جاذب آنتی باکتریال استفاده می کنند و همچنين لایه مشبک تولیدی آنها ضد حساسیت باشد. چون پدهای شبانه مدت طولانی در تماس با بدن هستند بنابراین باید نوعی از آنها را انتخاب کنیم که باعث عفونت و حساسیت نشوند

نوار بهداشتی ساده کوچک: این نوارها معمولا برای روز های اول قاعدگی که حجم خون زیاد است استفاده نمی شود، مگر اینکه واقعا در روزهای اول حجم قاعدگی زیاد نباشد. این نوارها جذب متوسط دارند و معمولا بعد از روز سوم پریود کاربرد دارند. در انتخاب این پدها نیز حتما باید به ضد حساسیت و بهداشتی بودن محصول دقت کرد.

پد های مخصوص زایمان: برای خونریزی های پس از زایمان طراحی شده اند. این نوار بهداشتی ها اندازه بزرگتری دارند اما بهتر است از پودرهای جاذب در تولیدشان استفاده نشود. زیرا به علت وجود جراحت در ناحیه واژن، ممکن است پودرهای جاذب باعث ایجاد بیماری شوند.

پدهای روزانه: این پدها، برای استفاده روزانه بانوان طراحی شده است، این پدها اندازه بسیار کوچکتر از نوارهای بهداشتی دارند و برای جلوگیری از کثیف شدن لباس زیر بانوان در برابر ترشحات روزانه کاربرد دارند.

پدهای مسافرتی: این نوار بهداشتی ها برای راحتی خانم ها در طول سفر بسیار مناسب هستند، این پدها معمولا سایز بزرگ، ضخامت کم و جذب بالا دارند. در طراحی این نوارهای بهداشتی معمولا از کیسه های کوچکی استفاده شده تا بعد از تعویض پد آلوده در آن قرار گیرد.

انواع دیگری از پدها وجود دارند که چند بار مصرف هستند. این پدها بعد استفاده و شست و شو دوباره کاربرد دارند. این نوع پدها بیشتر توسط کارشناسان و پزشکان طب سنتی توصیه می شوند. زیرا از نظر آنان نوارهای بهداشتی، به علت استفاده از موادی با طبع سرد برای خانم ها، مضر هستند و بهتر است در مواقع پریود، پارچه های طبیعی در تماس با بدن باشند. استفاده از این پدها به راحتی استفاده از پدهای یک بار مصرف نیست و انتخاب آن بستگی به ترجیح فرد دارد.

خرید بدون واسطه نوار بهداشتی بالدار پنبه ریز در بازار

خرید بدون واسطه نوار بهداشتی بالدار پنبه ریز در بازار با توجه به این که نوار بهداشتی محصولی است که به طور مداوم برای مصرف دختران و بانوان لازم است، بنابراین تهیه این محصول از مراکزی که بدون واسطه و مستقیم آن را به دست مصرف کننده می رسانند ضروری به نظر می رسد. خرید بی واسطه نوار بهداشتی بالدار پنبه ریز باعث می شود شما با هزینه ای کمتر آن را تهیه فرمایید.

همچنین می توانید از مشاوران فروش این محصولات درباره انواع پدها و کاربردهای آن راهنمایی خواسته و بهترین محصول را نسبت به نیازتان تهیه فرمایید. با مشاوران ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما