خرید بدون واسطه نوار بهداشتی روزانه درجه یک

برخی از نوارهای بهداشتی یکبار مصرف هستند و فقط برای یک بار مصرف در نظر گرفته شده اند. اکثر نوارهای بهداشتی موجود در بازار از نوع یکبار مصرف هستند. خرید نوار بهداشتی روزانه و انواع نوار بهداشتی درجه یک را بدون واسطه از گروه بازرگانی این مجموعه، با کیفیت عالی تهیه نماید.

خرید بدون واسطه نوار بهداشتی روزانه درجه یک

3 اشتباه رایج هنگام خرید انواع نوار بهداشتی

3 اشتباه رایج هنگام خرید انواع نوار بهداشتی اگر از نوار بهداشتی با قابلیت جذب قوی و عملکرد محافظتی خوب استفاده می کنید، ممکن است فکر کنید مهم نیست که از همان نوار بهداشتی فوق نازک برای مدت طولانی استفاده کنید. مورد دیگر این است که وقتی حجم خون قاعدگی کم است، تعویض آن را فراموش کنید. یک نظرسنجی وجود دارد: زنان به طور متوسط ​​6 بار در روز در طول قاعدگی تغییر می کنند، مواد اولیه پدهای پنبه ای مربعی بزرگ از تولید کنندگان معمولی تحت آزمایش های ایمنی ویژه قرار گرفته اند و سال ها مورد استفاده قرار گرفته اند.

اگر آلرژی رخ دهد، معمولاً به دلیل مشکلات جسمی ما است. تنها راه پیشگیری از آلرژی، دوری از عوامل حساسیت زا است، بنابراین به محض اینکه احساس خارش یا ناراحتی کردید، فوراً استفاده از این نوار بهداشتی را متوقف کنید. بهتر است موادی که باعث ایجاد حساسیت می شوند را بشناسید (شایع ترین رایحه نوار بهداشتی است) و از نوارهای بهداشتی با مواد مشابه استفاده نکنید.

متخصصان پیشنهاد می کنند: “افرادی که پوست حساسی دارند بهتر است از سطح توری خشک کمتر و سطح توری نخی بیشتری استفاده کنند. سطح توری خشک به سرعت جذب می شود، اما سطح توری پنبه ای نرم تر و راحت تر است و آسیب کمتری به پوست وارد می کند.” علاوه بر این، احتمال بروز آن در تابستان بیشتر است. آلرژی، این به دلیل تجمع رطوبت در ناحیه محلی است، بنابراین باید به تعویض مکرر توجه بیشتری داشته باشیم. ”

نکاتی که خریدار نوار بهداشتی هنگام خرید باید بداند

نکاتی که خریدار نوار بهداشتی هنگام خرید باید بداند پدهای معمولی جذب متوسطی را ارائه می‌کنند، برای زمانی که جریان شما در سنگین‌ترین حالت خود نیست (معمولاً از روز سوم به بعد) عالی است. سوپر پدها قابلیت جذب بالایی دارند و برای روزهای سنگین (معمولاً روزهای اول پریود) عالی هستند. پدهای شب به طور کلی ضخیم تر و طولانی تر هستند. طول اضافی برای ساعاتی که در خواب هستید جذب بیشتری را ارائه می‌کند و به شما کمک می‌کند بدون توجه به موقعیت خوابتان، پوشش خود را حفظ کنید.

اگر ترجیح می دهید از تامپون استفاده کنید، استفاده از یک پد شبانه (یا سوپر پد) برای زمانی که به رختخواب می روید ایده خوبی است. در حالت ایده‌آل، نباید تامپون را بیش از هشت ساعت داخل آن بگذارید، زیرا خطر ابتلا به سندرم شوک سمی (TSS) را افزایش می‌دهد. پدهای بارداری بسیار ضخیم هستند و برای مادران جدید مناسب هستند. برخی از محصولات حتی آلوئه ورا را برای تسکین دهنده اضافه می کنند. آسترها مفید هستند: اگر منتظر پریود هستید اگر در پایان دوره قاعدگی خود هستید برای استفاده روزمره برای تازه نگه داشتن لباس هایتان.

در طول تحقیق ما متوجه شدیم که سطوح مختلف ضخامت در بین آسترها وجود دارد. برخی از محصولات نازک ویفر هستند و از نظر جذب بسیار کمی (به هیچ) ندارند. اگر فقط به دنبال طراوت روزمره هستید، این نوع آسترها این کار را انجام می دهند، اما ما آنها را آزمایش نکرده ایم زیرا با بقیه قابل مقایسه نیستند. بررسی نوار بهداشتی را ببینید چه نوع نوار بهداشتی نیاز دارم؟ شما احتمالاً از مخلوطی از آستر، پدهای معمولی و فوق العاده (و شاید شبانه) در طول مراحل مختلف پریود خود استفاده می کنید. هنگامی که با پریود خود و مراحل مختلف آن آشنا شدید، متوجه خواهید شد که چه زمانی از محصولات خاصی برای بهترین محافظت استفاده کنید.

این مهم ترین نکته ای است که هنگام انتخاب نوار بهداشتی باید به آن توجه کنید. در کنار استفاده از کلمات لاینر، معمولی، فوق العاده و غیره برای توصیف پد، برخی از تولیدکنندگان از تصاویر قطرات نیز بر روی بسته بندی خود برای توصیف میزان جذب آنها استفاده می کنند. احساس خیس بودن نوارهای بهداشتی ایده آل باید جریان را از سطح پد جذب کنند و احساس خشکی در شما ایجاد کنند. با این حال، برخی از محصولات در این زمینه بهتر از دیگران کار می کنند.

بال ها مواد اضافی در کناره های پد هستند که روی دو طرف لباس های شما جمع می شوند. در آزمایش ما متوجه شدیم که بال ها به بازگرداندن مایع به داخل پد کمک می کنند. اما اینکه محصولی را با بال یا بدون بال انتخاب کنید، همه به ترجیحات شخصی بستگی دارد. ضخامت برخی از محصولات ضخیم تر از سایرین هستند، که می تواند بر ظاهر و احساس محتاطانه محصول تأثیر بگذارد.

اندازه برخی از تولیدکنندگان زمانی که طول محصولشان طولانی تر است برای محافظت بیشتر از اصطلاحاتی مانند “خیلی طولانی” استفاده می کنند. برخی از ادعاهای بازاریابی مطرح شده توسط تولیدکنندگان عبارتند از: محافظ های جریان قابل انعطاف، قابل تنفس، شکل بدن، حفاظت ضد نشت همه این ادعاها می توانند هنگام انتخاب چیزی که بخرید دشوار باشد. ممکن است لازم باشد قبل از اینکه محصول مناسب خود را پیدا کنید، چند محصول مختلف را امتحان کنید. اما در نهایت شما به محصولی نیاز دارید که جاذب و راحت باشد.

بهترین نوع نوار بهداشتی بالدار مناسب برای خرید

بهترین نوع نوار بهداشتی بالدار مناسب برای خرید یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید اندازه یک پد است. می توانید خود را از نشت از جلو، پشت، پهلو یا هر سه محافظت کنید. اگر تمایل به نشتی از جلو یا پشت دارید، به دنبال پد هایی باشید که عبارت «طولانی» یا «بسیار بلند» را دارند. آنها ممکن است کمی شبیه پوشک پوشک باشند، پد های پریود چگونه کار می کنند؟ پدها تکه‌های مستطیلی شکلی از مواد جاذب هستند که می‌توانید آنها را به داخل لباس زیر خود بچسبانید.

این ماده معمولاً سوراخ های کوچکی در داخل خود دارد بنابراین خون پریود را به درون خود می مکد. این کار از ریختن و نشت خون جلوگیری می کند. بهترین نوع نوار بهداشتی بالدار با کیفیت عالی و قیمت مناسب را می توانید از وب سایت ما تهیه نماید.

بازار خرید نوار بهداشتی بالدار بزرگ با قیمتی ارزان

بازار خرید نوار بهداشتی بالدار بزرگ با قیمتی ارزان پدهای ارگانیک قابلیت تنفس دارند برخلاف پدهای متشکل از الیاف مصنوعی، پدهای ارگانیک پنبه ای به لطف هسته سلولزی جاذب به پوست اجازه تنفس می دهد و در عین حال شما را خشک نگه می دارد. این ماده نرم تر همچنین خطر آلرژی و تحریک پوست را که می تواند ناشی از محتوای پلاستیکی پدهای استاندارد باشد، کاهش می دهد. اگر به دنیال نوار بهداشتی بالدار بزرگ یا نوار بهداشتی بالدار کتان تافته، نوار بهداشتی معمولی شکوه و یا متقاضی خرید نوار بهداشتی مسافرتی مای لیدی هستید به آسانی و با ارزان ترین قیمت می توانید از گروه بازرگانی ما، به صوت آنلاین خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما