قیمت عمده نوار بهداشتی در بهترین کیفیت

قیمت نوار بهداشتی عمده به دلیل برند های متفاوت دارای درجه کیفی مختلفی‌ است و از قیمت های متغیری بر خوردارمی باشد، نوسانات بازار، نحوه خرید و حجم سفارش نیز در قیمت این محصول تاثیر گذار است. هر چه سفارشات به صورت عمده باشد باعث کاهش قیمت محصول می گردد و قیمت محصول به نرخ درب کارخانه برای خریدار حساب می شود، برند های معتبر دارای کیفیت بالایی هستند و باعث افزایش قیمت نوار بهداشتی می شوند به همین دلایل قیمت نوار بهداشتی متغییر است. مصرف کنندگان می توانند برای اطلاع از قیمت عمده نوار بهداشتی در بهترین کیفیت به فروشگاه آنلاین مراجعه کنند و قیمت این محصول را جویا شوند.

قیمت عمده نوار بهداشتی در بهترین کیفیت

آشنایی با عوامل تاثیرگذار بر قیمت نوار بهداشتی

آشنایی با عوامل تاثیرگذار بر قیمت نوار بهداشتی نوار بهداشتی دارای انواع بسته بندی، مدل و برند متفاوت نظیر نوار بهداشتی تافته می باشد، از انواع این برند می توان به نوار بهداشتی کوتکس، نوار بهداشتی مولپد 8 عددی، نوار بهداشتی آلویز بنفش و … اشاره کرد. این محصول به صورت بهداشتی در کارخانه ها بدون دخالت دست با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می شود و با قیمت های مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

آشنایی با عوامل تاثیرگذار بر قیمت نوار بهداشتی:

  • از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت نوار بهداشتی کیفیت آن می باشد، کالاهایی که در کشور تولید می شوند دارای میزان بالایی از کیفیت هستند و این کیفیت را مدیون مواد اولیه مرغوب در تولید آن ها می باشد، هرچه نوار بهداشتی ها بهتر و درجه یک باشند کیفیت بیشتری دارند در نتیجه نسبت به انواع دیگر نوار بهداشتی ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند.
  • نحوه خرید نیز یکی از عوامل موثر بر روی کیفیت این محصول است، خرید های اینترنتی قیمت آن ها به نرخ درب کارخانه می باشد.
  • عوامل مهم دیگر توجه به میزان هزینه ای است که برای تولید نوار بهداشتی خرج می شود هر چه میزان هزینه ها بیشتر باشد قیمت این محصول نیز بیشتر است.
  • نوسات بازار: با زیاد و کم شدن ارز نیز قیمت این محصول افزایش و کاهش پیدا می کند.
  • نحوه سفارشات: سفارشات عمده قیمت کمتری نسبت به نوع سفارشات جزیی دارند به همین دلیل نرخ نوار بهداشتی با هم در تفاوت است، بهترین کار این است که قبل از خرید مصرف کننده به فروشگاه آنلاین مراجعه کنند و قیمت روز انواع پوشاک را به صورت دقیق مشاهده نماید سپس در صورت تمایل اقدام به خرید آن کند.

انواع نوار بهداشتی با ارزانترین قیمت

انواع نوار بهداشتی با ارزانترین قیمت انواع مختلف نوار بهداشتی همچون نوار بهداشتی بالدار بزرگ به صورت ساده و مشبک ارائه می‌شوند و بعضی از آن ها ویژه شب هستند و با کیفیت بیشتری تولید می شوند. نوع مسافرتی این محصول آن نیز از قیمت بالاتری برخوردار است و این محصول دارای رنج های قیمتی متفاوت بوده و هرچه کیفیت بالاتر باشد قیمت نیز بیشتر می‌شود. برای بررسی این قیمت‌ها و کیفیت این محصولات می تواند از طریق فضای مجازی اقدام کرده و بهترین انواع نوار بهداشتی را با ارزان ترین قیمت خریداری کرد.

نوار بهداشتی سبز مای لیدی یکی از برند های معتبر و نام آشنا می باشد که دارای کیفیت بی نظیری به صورت سایز بندی است که سایز بزرگ آن دارای کیفیت بیشتری است و مانع از حساسیت می باشد. دارای جذب بالایی است و فرد با استفاده از آن احساس خیس بودن نمی کند و عرق سوز نمی شود. مانع از عفونت در دوران قاعدگی می شود زیرا به صورت بهداشتی با بهترین مواد اولیه به تولید می رسد، نوار بهداشتی مای لیدی دارای انواع مختلفی است و به صورت کلاسیک بنفش، کلاسیک صورتی و … تولید می باشد و روانه بازارهای داخلی و خارجی می گردد، به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد دارای طرفداران زیادی است و بازار گرم و پر فروشی نیز به همراه دارد.

علل تفاوت قیمت نوار بهداشتی با بهترین قیمت

علل تفاوت قیمت نوار بهداشتی با بهترین قیمت چند نکته مهم در مورد علل تفاوت قیمت نوار بهداشتی با بهترین قیمت:

  • قیمت نوار بهداشتی با دیگر انواع آن ها دارای تفاوت های زیادی می‌باشد و این تفاوت به نوع آن ها برمی گردد. انواع نوارهای بهداشتی مشبک نسبت به سایر نوارهای ساده کمی گران تر می باشند و این موضوع به خاطر مواد اولیه است که در تولید آن ها به کار برده می‌شود.
  • یکی دیگر از علل تفاوت قیمت این محصول می‌توان به اندازه آن ها اشاره کرد، نوارهای بهداشتی که ویژه شب هستند از اندازه بزرگ تری برخوردار می‌باشند و دارای قیمت گران تری هستند.
  • نحوه بسته بندی نیز تا حدودی تاثیرگذار بوده و انواع نوارهای بهداشتی که برای مسافرت استفاده می‌شود دارای قطر کمی هستند اما توانایی جذب بیشتری را دارا می باشند تمامی این موارد برای روی این قیمت ها تاثیرگذار هستند.
  • برند های معتبر نیز نسبت به نوع ساده نوار بهداشتی ها دارای قیمت متفاوتی است. برند های معتبر دارای قیمت بیشتری نسبت به نوع ساده نوار بهداشتی دارد‌.

خرید و فروش انواع نوار بهداشتی با بهترین کیفیت در سطح کشور را می توان از طریق فروشگاه انلاین انجام داد. خرید و فروش در این سامانه از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می گردد. همچنین دست واسطه ها را در این میان کوتاه می کند، فروشنده از محصول خود در فروشگاه آنلاین رونمایی می کند و امکان خرید اینترنتی را به وجود می آورد، سپس خریدار بدون حضور خود در مکان فروش می تواند به این سامانه مراجعه کند و محصول خود را انتخاب و سفارش آن را به صورت عمده و جزیی بدهد و در نهایت محصول را به صورت مستقیم در اسرع زمان تحویل بگیرد و از خرید خود رضایت داشته باشد.

لیست آخرین قیمت نوار بهداشتی کوتکس در سال 1401

لیست آخرین قیمت نوار بهداشتی کوتکس در سال 1401 نوار بهداشتی کوتکس تولید کسور ترکیه می باشد، این محصول دارای قطر نازکی است و از جذب بسیار بالایی بر خوردار می باشد و دارای ویژگی های زیادی است، این محصول تولید شده از نخ پنبه ب می باشد و یک محصول همه چی تمام است. مناسب با انواع پوست ها تولید شده است و در فصل تابستان نیز باعث عرق سوز شدن نمی شود، این محصول برای مسافرت نیز مناسب می باشد و در سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولبد می شود که نوع بزرگ آن مانع از خیس شدن لباس زیر و … می شود به همین دلیل مصرف کننده می تواند با خیال راحت و هیچ استرسی از این محصول در روز و شب استفاده کند، در تولید این محصول استانداردهای لازم در نظر گرفته شده است و این محصول با محیط زیست نیز سازگار می باشد.

قیمت این محصول به نوع بسته بندی، نوسانات بازار، و نحوه خرید و سفارش این محصول دارد به همین دلیل در این قسمت برای این محصول قیمت مشخصی نمی توان بیان کرد، مصرف کنندگان با یک کلیک ساده می توانند از طریق فضای مجازی به فروشگاه آنلاین مراجعه کنند و لیست اخرین قیمت نوار بهداشتی کوتکس در سال ۱۴۰۱ را مشاهده نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما