فروش فوق العاده نوار بهداشتی بصورت فله ای

در چند دهه اخیر به دلیل بالا رفتن اهمیت بهداشت جنسی زنان و اهمیت استفاده از نوار بهداشتی باکیفیت و با فواصل زمانی کوتاه موجب شده است تولید کنندگان نوار بهداشتی و دستمال کاغذی سافتلن امروزی این محصول را با به روزترین تکنولوژی ها و در حجم بالا تولید و به صورت فله ای با قیمت های استثنایی مقرون به صرفه به بازار و فروشندگان عرضه نمایند. فروش نوار بهداشتی فله ای برای فروشندگان بسیار مقرون به صرفه است و بدین ترتیب محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مصرف کننده می رسد.

فروش فوق العاده نوار بهداشتی بصورت فله ای

بررسی مشکلات فروش نوار بهداشتی در بازار داخلی

بررسی مشکلات فروش نوار بهداشتی در بازار داخلی نوار بهداشتی محصولی از یک خمیر سلولوزی پایه تشکیل یافته است. به مواد داخلی نوار بهداشتی مواد و پودرهای جاذب افزوده می شود که میزان جذب خون و مایعات توسط این مواد در هر بسته نوار بهداشتی مشخص می شود. لایه بیرونی نوار بهداشتی از منسوجات نبافته یا فیلم پلی اتیلنی مشبک و یا ترکیب با نخ پنبه یا ترکیب دو مورد اول با همدیگر تولید می شود. همین مواد اولیه گران می باشند در نتیجه قیمت محصولات بهداشتی بانوان به دلیل استریل شدن و رعایت مسائل بیولوژیکی زنان و ممانعت از بیماری های مجاری تناسلی زنان بالا می باشد.

بالهای نوار بهداشتی نیز یکی از مهمترین ویژگی های نوار بهداشتی است. نوار بهداشتی های بالدار مورد توجه معمولا 90 درصد بانوان می باشد و نوار بهداشتی های بدون بال به دلیل امکان جابجایی کمتر مورد توجه قرار می گیرند. بالهای نوار بهداشتی به دلیل عدم انتقال مایعات و خون به لباس زیر زنان و برگشت دادن خون و ترشحات به وسط نوار بهداشتی یکی از ویژگی های مهم نوار بهداشتی است. به همین دلیل گاهی فروش نوارهای با بال نامناسب و یا بدون بال کمتر از بقیه است و استقبال از آنها کم می باشد.

همه موارد ذکر شده و دلایل زیاد دیگر در تولید نوار بهداشتی از جمله تنفس پوستی، عدم ایجاد حساسیت پوستی و سایر موارد باعث می شود طراحی و تولید نوار بهداشتی کاری هزینه بر باشد و مواد اولیه گرانی استفاده شود. از این رو قیمت تمام شده نوار بهداشتی همچون پوشک بچه بالا است. این امر موجب ایجاد مشکلاتی در فروش نوار بهداشتی های با کیفیت گران تر در داخل ایران با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی می شود و قدرت خرید خانواده ها معمولا پایین است و در نتیجه نه تنها فروش نوار بهداشتی های با کیفیت کار ساده ای نیست بلکه خرید نوارهای بی کیفیت موجب به مخاطره انداختن سلامت و بهداشت زنان نیز می شود.

نقاط قوت بر میزان فروش نوار بهداشتی در بازار جهانی

نقاط قوت بر میزان فروش نوار بهداشتی در بازار جهانی به دلیل مشکلات اقتصادی داخلی ایران به طور معمول نوار بهداشتی های با کیفیت به خارج از ایران نیز صادر می شود. برخی از برندهای درجه یک در داخل ایران به دلیل گران تر بودن محصولاتشان از بازار داخلی عالی برخوردار نیستند و از این رو محصولاتشان را به بازارهای جهانی ارسال می کنند. در این میان کشورهای همسایه ایران بیشترین سهم صادرات محصولات سلولزی را دارند و موجب رونق صنایع سلولوزی ایران شده اند.

به هنگام توسانات بالای ارز در سه سال اخیر میزان تقاضای نوار بهداشتی، پوشک بچه و محصولات سلولزی دیگر افزایش یافت و به مدت کوتاهی تولید و توزیع محصولات سلولزی به چالش کشیده شد. اما به مروز زمان تعادل به بازار این محصولات بازگشت. با این وجود قدرت خرید خانواده ها برای نوار بهداشتی و پوشک بچه به دلیل مصرف زیاد و قیمت بالا نسبت به سایر محصولات مورد استفاده روزانه کاهش یافته است و خانواده ها در این زمینه دچار مشکل شده اند.

از طرفی چون این محصولات و دستمال کاغذی عمده سافتلن با سلامت و بهداشت زنان و نوزادان و کودکان خردسال در ارتباط است، حساسیت بیشتری نسبت به انتخاب محصول خوب در این زمینه وجود دارد و نمی توان در این زمینه بیش از حد صرفه جویی کرد زیرا در طولانی مدت عواقب بدتری متوجه زنان و کودکان می شود. این مسئله از بزرگترین مشکلات خانواده های ایرانی است که موجب گشته این محصولات بیش از پیش روانه بازارهای جهانی شود.

بیشترین میزان فروش نوار بهداشتی در بازار بزرگ جهانی

بیشترین میزان فروش نوار بهداشتی در بازار بزرگ جهانی در دوران کرونا و به طور کلی در 5 سال اخیر با افزایش قیمت ارز و نوسانات ارز، تولید محصولات سلولزی کاهش یافت و بازار محصولات سلولزی مدتی کوتاه با چالش مواجه شد زیرا حالت بلاتکلیفی با توجه به نوسانات ارز ایجاد شده بود. پس از این بلاتکلیفی و افزایش تقاضای داخلی، میزان تولید داخلی نوار بهداشتی گاهی حتی بیش از نیاز داخلی بود و از این رو این محصولات به کشورهای همسایه همچون عراق و افغانستان و همچنین آسیای میانه صادر می شدند.

در این چند سال نوسان قیمت ارز و کرونا از مهمترین عوامل صادرات محصولات ایرانی بخصوص به کشورهای همسایه بوده است زیرا در داخل ایران اقتصادی ناپایدار حکم فرما می باشد و همچنان این روند ادامه دارد. گرانی بیش از حد و کاهش توان خرید خانواده ها موجب کاهش تقاضا در بخش برخی محصولات سلولزی با کیفیت نیز شده است.

شرکت فروش نوار بهداشتی بالدار مای لیدی درجه یک

شرکت فروش نوار بهداشتی بالدار مای لیدی درجه یک هر فردی بنا به نیاز خود و شدت خونریزی خود می تواند یکی از انواع نوار بهداشتی ها را انتخاب نماید. همچنین در هنگام خرید به زمان و مکان استفاده از این نوارها باید توجه ویژه داشت. بر اساس همین موارد نوار بهداشتی به انواع زیر تقسیم بندی می شوند.

نوار بهداشتی ساده بالدار یا بدون بال، نوار بهداشتی بالدار مشبک، نوار بهداشتی مسافرتی بالدار، نوار بهداشتی چند بار مصرف، نوار بهداشتی شبانه و غیره

نوار بهداشتی بالدار مای لیدی یکی از شناخته شده ترین و پر مصرف ترین نوار بهداشتی های روزانه است. نوار بهداشتی های ساده همچون نوار بهداشتی بالدار ساده گلریز مقرون به صرفه می باشند.

یکی از با کیفیت ترین نوار بهداشتی ها، نوار بهداشتی مسافرتی پنبه ریز می باشد. این نوار بهداشتی برای حساس ترین پوست ها مناسب می باشد زیرا به طور عمده نوارهای مسافرتی ایجاد حساسیت پوستی نمی کنند. از قدرت جذب بالاتر و استخکام به پارگی بالا و از ضخامت پایین تری برخوردار هستند و برای مسافرت یا مصرف شبانه مناسب تر هستند. به یاد داشته باشید حتی بهترین نوار بهداشتی ها را بیش از هشت ساعت نباید استفاده نمود و همینطور در هر بار استفاده از سرویس بهداشتی باید نوار بهداشتی را تعویض نمود تا بیماری های عفونی ایجاد نشود.

نوار بهداشتی بالدار یلدا که توسط شرکت تافته به بازار عرضه می شود یکی از مناسبت ترین و مقرون به صرفه ترین نوار بهداشتی های موجود است. این نوارها به طور معمول در بسته 7 یا 10 تایی تولید و توزیع می شود و برای افرادی که خونریزی شدیدی ندارند یا حساسیت خاصی ندارند و به دنبال یک نوار بهداشتی مقرون به صرفه می باشند بهترین گزینه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما