خرید نوار بهداشتی با کیفیت با قیمت ارزان

بهداشت جنسی زنان در گذشته مورد توجه نبود و زنان از پارچه و پنبه چند بار مصرف استفاده می کردند و هر بار پارچه را شسته و اتو می کشیدند اما امروزه با تکنولوژی روز و مواد مرغوب انواع محصولات آرایشی فارماسی و نواربهداشتی های یکبار مصرف استریل شده با قیمت ارزان تولید و به بازار عرضه می شود. خرید نوار بهداشتی ارزان از طریق فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های آنلاین، لوازم آرایشی و بهداشتی، داروخانه ها و سایر فروشگاه ها با قیمت مناسب و از بازار های بزرگ به قیمت بسیار مقرون به صرفه امکان پذیر است.

خرید نوار بهداشتی با کیفیت با قیمت ارزان

نکات مهمی که در هنگام خرید نوار بهداشتی باید بدانیم

نکات مهمی که در هنگام خرید نوار بهداشتی باید بدانیم در هنگام خرید اولین نکته ای باید به آن توجه نمود قدرت جذب نوار بهداشتی است. نوار بهداشتی بر اساس زمان استفاده از میزان جذب متفاوتی برخوردار هستند که این مشخصه بر روی بسته بندی مشخص می شود. قطعا نوار بهداشتی که برای شب مورد نیاز است باید از جذب بالاتری برخوردار باشد و بر روی بسته بندی میزان جذب مشخص می شود.

دومین مشخصه ای که باید به آن توجه نمود سایز نوار بهداشتی است. هر فردی بنا به نیاز خود می تواند نوار بهداشتی سایز بزرگ ساده، مشبک یا مسافرتی یا سایز کوچک استفاده نماید. برخی از زنان در دوران قاعدگی خونریزی شدیدتری دارند و نیاز به سایز بزرگ یا نوارهای با جذب بالاتر دارند. به طور معمول هر فرد بنابر شدت پریود (قاعدگی) خود در دو روز اول نیازمند نوع خاصی از نوار بهداشتی است. ممکن است یک فرد پریود شدیدی نداشته باشد. هر فردی با توجه به شرایط بیولوژیکی خودش باید یکی از نوار بهداشتی های مناسب را انتخاب نماید.

برخی از افراد نسبت به مواد برخی از نوار بهداشتی ها و ماسک جلبک لدورا دارای حساسیت هستند و دچار خارش پوستی می شوند.

این افراد معمولا نیازمند نوار بهداشتی های مسافرتی هستند که حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند. در این زمینه برخی از برندها پیشروتر از بقیه هستند. ضخامت نوار بهداشتی های مسافرتی کمتر از سایرین است و میزان جذب بالاتری نیز نسبت به سایرین دارند و از این رو جزء بهترین گزینه ها هستند.

تعداد نوارهای موجود در بسته بندی یکی دیگر از نکات مهم به هنگام خرید است. بسته هایی که تعداد بیشتری نوار دارند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیز می باشند زیرا هزینه تولید تمام شده تعداد بالا به دلیل تولید انبوه تر کمتر از سایرین می باشد و محصول با قیمت ارزان تری به بازار عرضه می شود و ارزانی آنها دلیل بر بی کیفیتی آنها نیست.

مطمئن ترین روش خرید نوار بهداشتی

مطمئن ترین روش خرید نوار بهداشتی اگر نسبت به برند مورد استفاده خود اطمینان دارید، بهترین روش برای خرید استفاده از فروشگاه های بزرگ و معتبر آنلاین است که تخفیف ویژه هم دارند. برخی از شرکت ها محصولات بهداشتی را به صورت شبکه ای در سرتاسر ایران به فروش می رسانند. شیوه این شرکت ها فروش بدون واسطه توسط فروشندگان شرکتی خودشان است.

اگر شما از جمله افرادی هستید که ترجیح می دهید به صورت حضوری خرید نمایید و یک نوار بهداشتی را از میان انواع برندها انتخاب کنید بهترین روش خرید برای شما رفتن به فروشگاه های زنجیره ای است و یا می توانید محصول مورد نظر را از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان یا داروخانه بخرید.

در نهایت نوار بهداشتی را به راحتی در سوپرمارکت ها نیز می یابید. اما برخی برندها و نوع خاص نوار بهداشتی خوب را شما فقط در فروشگاه های خاص یا زنجیره ای می توانید بیابید که قطعا این نوار بهداشتی ها نسبت به سایرین قیمت بالاتری نیز دارند.

یکی از ساده ترین نوار بهداشتی های بالدار که بال نوار درست در وسط نوار بهداشتی است نوار بهداشتی بالدار شکوه می باشد. این نوار بهداشتی در سایز بزرگ یا کوچک و به تعداد 10 تایی موجود می باشد که با قیمت ارزان تری می توانید تهیه نمایید.

3 اشتباه رایج در هنگام خرید نوار بهداشتی

3 اشتباه رایج در هنگام خرید نوار بهداشتی یکی از بزرگترین اشتباهات بانوان به هنگام خرید نوار بهداشتی اینست که نوارهای معطر را انتخاب می کنند زیرا در دوران قاعدگی به دلیل تغییر و نوسانات PH خون بوی نامطبوعی ایجاد می شود و بانوان برای از بین بردن این بو اقدام به استفاده از محصولات معطر می کنند که موجب تحریک واژنی می شود.

برخی از بانوان به نوع پوست خود توجهی نمی کنند و در انتخاب نوار مشبک یا پنبه ای گزینه ای را انتخاب می کنند که مناسب پوست آنها نیست. معمولا نوار بهداشتی های مشبک بیشتر از نوارهای دیگر حساسیت پوستی در برخی از بانوان ایجاد می کند. می توانید از نوار بهداشتی مسافرتی کوچک برای مصارف روزانه و متوسط یا بزرگ برای مصرف شبانه استفاده نمایید.

نوار بهداشتی باید سطحی نرم داشته باشد زیرا پوست مدت زمان زیادی در تماس با لایه بیرونی نوار بهداشتی است و این مسئله یکی از مهمترین موارد است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد و موجب سوزش یا خارش و قرمزی پوست می شود.

مراکز خرید نوار بهداشتی بلند کوتکس با کیفیتی عالی

مراکز خرید نوار بهداشتی بلند کوتکس با کیفیتی عالی نوار بهداشتی ها اغلب تولید ایران می باشند اما در این میان نوار بهداشتی های ترک همچون نوار بهداشتی بلند کوتکس نیز در بین برندهای خارجی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. این نوار بهداشتی ها در سایز نرمال یا بلند می باشند و وارد ایران می شوند. مراکز خرید نوار بهداشتی بلند کوتکس با کیفیتی عالی این محصولات را با قیمتی استثنایی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

بسته های نوار بهداشتی کوتکس با سایز متوسط 40 عددی می باشند که داخل بسته بندی نوار بهداشتی ها بر اساس مصرف روزانه یا شبانه تقسیم بندی شده اند. 28 عدد نوار بهداشتی برای مصارف روزانه و 12 عدد برای مصارف شبانه در پکیج این نوار بهداشتی وجود دارد. نوار بهداشتی های بلند کوتکس که 18 عددی هستند ویژه استفاده در زمان شب می باشند.

این نوار بهداشتی در ترکیه و با دانش روز تولید می شود و مهمترین ویژگی های آن اینست که ضخامت بسیار کم و جذب بالا می باشد. از دیگر ویژگی های متمایز کننده این نوار بهداشتی که مناسب حساس ترین پوست هاست اینست که لایه بیرونی این نوارها ترکیب شده با نخ پنبه است و ضد تعریق می باشد از این رو برای فعالیت های ورزشی در فصل تابستان نیز مفید است و همینطور خاصیت جذب حرارت بدن دارد که از آن به عنوان یک گزینه عالی برای استفاده در تابستان ساخته است.

یکی از مهمترین دلایل کیست تخمدان و رحم در زنان انتخاب اشتباه نوار بهداشتی و لباس زیر است. کوتکس با دانش روز نوار بهداشتی تولید می کند و خطرات میکروارگانیسمی را با تحقیق و پژوهش در نظر می گیرد و محصولی عرضه شده زنان را دچار بیماری های تناسلی نمی کند. همچنین طراحی این نوار بهداشتی ها بر اساس ارگونومی بدن زنان می باشد و موجب آزار و اذیت زنان به هنگام راه رفتن و ورزش نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما