نمایندگی دستمال کاغذی فله ای تنو در اصفهان

نمایندگی دستمال توالت کاغذی تنو در شهرهای مختلفی از کشور ما قرار دارد. با این حال دستمال کاغذی فله ای در شهرهایی مانند اصفهان و تبریز و مشهد که جمعیت های متفاوتی در آن حضور دارند از رونق بیشتری برخوردار است و تمایل مردم بیشتر به این سمت است.

اگر می خواهید نمایندگی یک شرکت مهم و بزرگ دستمال فانتزی کاغذی و دستمال کاغذی فله ای را بگیرید حتما باید یک سری اصول و شرایطی را که آن ها تعیین می کنند در ساختار خود پیاده سازی کنید. به هر حال این کار آن قدر ها هم ساده نیست.

شرایط نمایندگی دستمال کاغذی عمده

  • داشتن یک انبار بزرگ
  • داشتن تعدادی ماشین باری
  • نداشتن نمایندگی دستمال کاغذی قبلی در شهر مد نظر
  • پرداخت چند سری نقد
  • ضمانت نامه بانکی و سفته
  • پرداخت مالیات

نمایندگی دستمال کاغذی

شاید به نظر برسد که فراهم کردن این چیزها برای گرفتن نمایندگی دستمال کاغذی کاری دشوار است. متاسفانه باید بگوییم که بله همینطور است. اما نگران نباشید. هنوز هم راه های دیگری برای پول در آوردن غیر از این هست. بسیاری از شرکت های کوچک تر هستند که هنوز به اندازه کافی شناخته شده نیستند. آن ها احتمالا کار را خیلی ساده تر می گیرند. به عبارت دیگر به راحتی می توانید از آن ها آفر بگیرید. در این روزها که بازار خواب است احتمالا بهترین فرصت برای انجام این قبیل کارهاست. سوال دیگری که ذهن خیلی از افراد را به خود مشغول می کند این است که دستمال کاغذی گلریز و دستمال کاغذی فله ای را باید با چند درصد سود فروخت؟

سود فروش دستمال کاغذی فله ای

  1. درصد سود منصفانه
  2. درصد سود تا جایی که بازار اجازه دهد
  3. دو درصد

ما در این جا نمی خواهیم از نظر فقهی و مذهبی به درصد سود دستمال جیبی، توالت کاغذی فله ای و غیره بپردازیم. بلکه این کار در حیطه متخصصان آن است. اما در عرف بازار برای آن که به یک جمع بندی برسیم باید گفت بیشتر بازاری های قدیم به درصد سود منصفانه اعتقاد دارند اکثر آن ها 5 درصد را معقول و منطقی می دانند. با این حال اگر یک دستمال کاغذی فله تنو را با قیمت خیلی ارزان خریدید مجاز هستید که درصد بیشتری سود بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما