مرکز توزیع دستمال کاغذی فله ای ارزان در تهران

مرکز توزیع و پخش عمده دستمال کاغذی فله ای ارزان در تهران و در میدان شوش خیابان صاحب جمع قرار دارد. از آن جا که این محل یکی از بهترین مراکز پخش دستمال کاغذی سافتلن است از سراسر ایران برای خرید عمده به این محل مراجعه می کنند.

دستمال کاغذی فله ای چیست؟

در زمان هایی که درآمد مردم کم می شود تمایل به خرید دستمال کاغذی فله هم بیشتر می شود. از آن جا که مدل از دستمال کاغذی قیمت پایین تری دارد و ارزان است مورد استقبال قشرهای مختلف مردم است. این کار هم باعث صرفه جویی در هزینه های خانوار می شود و هم به خاطر آن که جعبه و پلاستیک کمتری مصرف می شود به پاکی محیط زیست هم کمک می کند. در واقع ارزانترین دستمال کاغذی بازار همین نوع است.

مرکز توزیع دستمال کاغذی

از طرفی وزارت بهداشت گاهی سخت گیری هایی در زمینه دستمال فانتزی کاغذی فله ای انجام می دهند و مرکز توزیع دستمال کاغذی را پلمپ می کنند. اما اکثر مواقع این امر موقتی است.

مرکز توزیع دستمال کاغذی

یکی از سورس های اصلی توزیع دستمال توالت کاغذی کل کشور شهر تهران است. می توان گفت که حدود 70 درصد پخش دستمال کاغذی ایران در تهران انجام می شود. همانطور که گفته شد در خیابان صاحب جمع تهران به خوبی می توان توزیع کننده های بزرگ را پیدا کرد و خرید عمده داشت.

خیلی از مشتری ها ترجیح می دهند که به صورت غیرحضوری خرید کنند. در واقع مشتریانی که پخشی ها دارند به ندرت برای خرید به تهران می آیند. آن ها بر اساس اعتماد به تاجران قدیمی کار می کنند و برای این امر بعد از واریز مبلغ بار به کمک باربری محصول خود را تحویل می گیرند.

اکثرا زمان تحویل ها 5 تا 7 روز طول می کشد. البته اگر حجم سنگین تر باشد این زمان ممکن است تا 10 روز هم طول بکشد. برای خرید عمده دستمال کاغذی جیبی حتما با افراد معتبر و قدیمی کار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما