قیمت مناسب نوار بهداشتی فله ای درجه یک در بازار

همانطور که می‌دانیم خانوم ها از ۹سالگی تا ۵۰سالگی دچار خونریزی میشوند که به مدت ۵تا۱۰روز خون های کثیف از رحم خارج میشود و بخاطر همین از نظر عفونت های قارچی انتخاب نوار بهداشتی بسیار مهم هست . نوار بهداشتی فله ای یکی از پرمصرف‌ترین محصولات هستند و انواع بسیاری از نوار بهداشتی در بازار وجود دارد ‌. نوار بهداشتی دو نوع هستند بالدار و مشبک .و همچنین قیمت نوار بهداشتی فله ای و دستمال کاغذی فله ای از نوار بهداشتی به صورت خرده ارزان هست.

و در این مقاله به مشخصات یک نوار بهداشتی خوب و قیمت نوار نوار بهداشتی فله ای مشاهده میکنیم.

 قیمت مناسب نوار بهداشتی فله ای درجه یک در بازار

مشخصات یک نوار بهداشتی خوب

مشخصات یک نوار بهداشتی خوب اول برای انتخاب یک نوار بهداشتی خوب باید مشخصات آن را خوب بدانیم از جمله تاریخ تولید و یا تاریخ انقضا تا از بروز برخی از مشکلات دچار نشویم. در بازار محصولات متنوعی وجود داد ولی برای ما از لحاظ کیفیت و راحتی بودن و تمیز بودن نوار بهداشتی برای خانوم ها بسیار مهم هست.نوار بهداشتی دو نوع هستند بالدار و مشبک و خانوما با توجه به موقعیت‌های خود میتواند یکی از این دو رو انتخاب و مصرف کند .برای این که از نظر اقتصادی قیمت نوار بهداشتی فله ای به صرفه تر را از بازار تهیه کنیم باید یه نگاهی به محصولات پر طرفدار در این زمینه کنیم. یکی از این محصولات پرطرفدار جدید پنبه ریز هست که با توجّه به مناسب بودن قیمت آن در ستون درجه یک در بازار قرار دارد.پنبه ریز یک نوار بهداشتی خوبی از لحاظ کیفیت و راحت هست. و در این زمینه تی پد هم از نظر کیفیت و تمیزی و بهداشتی بودن با پنبه ریز رقابت می‌کند .

هردو این محصول و دستمال کاغذی گلریز در باز به صورت بالدار و مشبک فروخته می‌شود که نوار بهداشتی بالدار بیشتر مورد انتخاب مصرف کننده هست. چون نوار بهداشتی بالدار از لحاظ تمیزی بهتر از نوار بهداشتی مشبک هست.

خرید کلی نوار بهداشتی فله ای از فروشندگان معتبر

خرید کلی نوار بهداشتی فله ای از فروشندگان معتبر نوار بهداشتی مارک جدید پنبه ریز و تی پد یکی از فروشندگان معتبر هستند که به صورت تناژ یا به صورت عددی به فروش میرساند که البته خرید عمده آن از لحاظ قیمت ارزان حساب میشود و همچنین برای فروشنده نیز فروش به صورت عمده سود بهتری دارد .

برخی از خریداران تمایل به خرید نوار بهداشتی فله ای هستند که مارک جدید پنبه ریز و تی پد به صورت فله ای نیز ارائه می‌دهند.

برخی از این شرکت ها مثل پنبه ریز یا تی پد نوار بهداشتی هارا به صورت تناژ تهیه میکنند و آن هارو بسته بندی میکنند و به صورت خرده در بازار می فروشند که البته به صورت بسته بندی از لحاظ سلامتی بهتر هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما