قیمت دستمال کاغذی وایت سافت به صورت عمده از کارخانه

قیمت دستمال توالت کاغذی وایت سافت به صورت عمده از درب کارخانه ارزانتر از دلالان و واسطه هاست. به همین دلیل بیشتر کسانی که در کار خرید و فروش دستمال کاغذی و محصولات آرایشی مک اصل به صورت عمده هستند سعی می کنند از این طریق خرید کنند.

شرکت دستمال کاغذی پارس حیات

شرکت دستمال فانتزی کاغذی پارس حیات را می توان یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستمال در ایران دانست. در گذشته این شرکت با برند تنو کار خود را عرضه کرد. اما با گذشت زمان و ایجاد ساختارهای منظم فروش توانایی این شرکت افزایش پیدا کرده و برند پاپیا را هم به بازار عرضه کرد. برند نلکس را هم می توان از جمله برندهای موفق این شرکت نام برد.

دستمال کاغذی توالت تنو

اما اکنون با گذشت زمان شرکت پارس حیات برند وایت سافت را به بازار عرضه کرده که قصد دارد بخش بزرگی از بازار سلولزی ایران را در اختیار خود بگیرد. به همین دلیل هم عرضه این مدل از دستمال به صورت گسترده در بازار شروع شده است.

قیمت دستمال کاغذی

قیمت دستمال کاغذی تنو، پاپیا، نلکس و وایت سافت را می توانید به صورت مستقیم از درب کارخانه تهیه کنید. هر چند که این شرکت در مورد برندهای تنو و پاپیا در شهرهای مختلف نمایندگی دارد و به صورت مویرگی پخش می کند. اما برند وایت سافت را می توانید به صورت مستقیم و با قیمت ارزان تر تهیه کنید.

دستمال کاغذی وایت سافت

دستمال کاغذی وایت سافت

دستمال کاغذی وایت سافت با وجود اینکه کیفیت خیلی خوبی دارد اما قیمت آن بسیار پایین تر از نمونه های موجود در بازار است که این عامل می تواند در تاثیرگذاری آن در بازار اضافه کند. در حال حاضر انواع مختلفی از این دستمال جیبی کاغذی از جمله 200 برگ و 300 برگ، دو قلو و چهار قلو و دستمال کاغذی حوله و دستمال کاغذی عمده سافتلن در بازار وجود دارد. سلیقه خانواده ها نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده و بیشتر به سمت کالاهای ارزان است. به همین دلیل برند وایت سافت را می توان از نمونه های موفق ارزیابی کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما