قیمت خرید دستمال کاغذی اقتصادی ارزان

خرید دستمال کاغذی اقتصادی با قیمت های ارزان یکی از راهکارهای بسیار مفید خانواده های ایرانی در زمینه کاهش هزینه های جاری ماهانه است. با این حال آیا می دانید کدام دستمال کاغذی و دستمال کاغذی اقتصادی در ایران مجوز و استاندارد دارند و کدامیک فاقد پروانه های بهداشتی تولید هستند؟

قیمت دستمال کاغذی اقتصادی

دستمال کاغذی های اقتصادی ارزان اگر بهداشتی نباشند ممکن است باعث ایجاد بیماری های عفونی و پوستی متعددی شوند. این باعث می شود که علاوه بر این که مشکلات سلامتی ایجاد می شود هزینه های خانواده هم بر خلاف خواست اولیه افزایش یابد. در بازار فعلی ایران متاسفانه هر روز قیمت خرید دستمال کاغذی اقتصادی در حال افزایش است. اما حقوق کارمندان حتی به اندازه نصف آن هم افزایش نمی یابد. نتیجه این امر این است که قدرت خرید مردم نسبت به دهه 1380 بسیار کاهش یافته است.

با این حال در نظر داشته باشید که:

ارزان بودن دستمال کاغذی لزوما به معنای غیربهداشتی بودن آن نیست. در حال حاضر برندهای زیادی دستمال کاغذی اقتصادی 2000 برگ، 900 برگ، 500 برگ و انواع دیگر تولید می کنند.

پس بهتر است با چشمان باز و یک انتخاب آگاهانه برای مشتری ها مشاوره دهید.

فروشگاه هایی که تنها با یک برند دستمال کاغذی تنو 250 برگ همکاری دارند ممکن است در کوتاه مدت فروش بیشتری داشته باشند اما در بلند مدت قطعا مشتریان به دنبال حق انتخاب بیشتر و تنوع کالا هستند. ایجاد تعادل بین تعداد برندها و فضای فیزیکی فروشگاه باعث می شود که بتوان به موفقیت بیشتری دست یافت.

دستمال کاغذی اقتصادی تنو

دستمال کاغذی اقتصادی تنو در بازار به عنوان اکونومی شناخته می شود. همچنین نام دیگر آن تنو سافت است. در این مدل 250 برگ دو لایه دستمال در نایلون قرار گرفته است. این نوع بسته بندی باعث می شود که علاوه بر این که دستمال از نفوذ رطوبت و آب در امان باشد هزینه های تولید دستمال کاغذی اقتصادی تنو هم خیلی کمتر شود. در نتیجه مصرف کننده نهایی و کارخانه هر دو سود می برند.

قیمت دستمال کاغذی اقتصادی تنو

کیفیت این مدل دستمال جزو گرید 1 بوده که بسیاری از دفاتر ادارات و سازمان های دولتی و خارجی از این برند استفاده می کنند. البته روی بسته بندی طرح خرس وجود دارد که کمی از رسمیت آن می کاهد اما ظاهرا مشتریان مشکلی با این قضیه ندارند.

تنو 500 برگ در دو مدل به فروش می رسد. یک پک هشت تایی که 8 عدد دستمال 500 برگ داخل یک نایلون است و در حال حاضر بالای 100 هزار تومان قیمت دارد. مدل دوم بسته 500 برگ به صورت تکی است. که در یک نایلون مادر 36 بسته جا می گیرد.

هر دو مدل کیفیت و حجم بسیار خوبی دارند و از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند.

دستمال کاغذی اقتصادی پاپیا

دستمال کاغذی اقتصادی پاپیا هم از مدل های جدید و به روز بازار است. تقریبا می توان گفت در کنار مارک سافتلن دستمال کاغذی پاپیا بهترین کیفیت در ایران را دارد. به طوری که دستمال های جعبه ای آن به جای 2 لایه 3 لایه است. اما مبحث الان نوع اقتصادی آن است که در نایلون قرار دارد و 250 برگ دو لا یا همان 500 برگ دارد. هر چند که اخیرا به دلیل طبیعت تورمی بازار ایران مقداری به قیمت آن اضافه شده اما هنوز ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

قیمت دستمال کاغذی اقتصادی پاپیا

البته توجه داشته باشید هر دو برند تنو و پاپیا ساخت شرکت پارس حیات است. این شرکت در سال 1385 توسط گروه شرکت های بین المللی حیات ترکیه احداث شده است.

همانطور که می دانید ترکیه یکی از تولید کنندگان و صادرکنندگان عمده محصولات سلولزی در کل جهان است.

تاسیس این کارخانه در کشورمان باعث می شود که رقابت خوبی در زمینه تولید محصولات سلولزی بین کارخانه داران ایرانی و شرکت پارس حیات شکل بگیرد. در حال حاضر تنو و پاپیا سهم زیادی در بازار سلولزی ایران دارند.

دستمال کاغذی اقتصادی کیان

دستمال کاغذی اقتصادی کیان یک برند است که تولید کنندگان مختلفی آن را تولید می کنند. در واقع کیان فقط یک لفاف است که فروخته می شود و هر کسی می تواند این لفاف را خریداری کرده و داخل آن دستمال کاغذی پر کند. برای این که بتوانید در این حالت کیفیت مناسبی را دریافت کنید بهتر است از جایی خرید کنید که به آن اعتماد دارید.

دستمال کاغذی اقتصادی کیان

البته مشکل دیگری هم هست و آن این است که این لفاف استاندارد و مجوز ندارد و اگر کار فروشنده طوری باشد که با استاندارد نداشتن مشکل دارد ممکن است این برند را نپسندد. اما در عوض با همین برند می توان کیفیت و قیمت بسیار خوبی دریافت کرد که قابل رقابت باشد.

دستمال کاغذی اقتصادی مرحبا

دستمال کاغذی اقتصادی مرحبا توسط شرکت زرین تدبیر سلولز (نیمه شعبان) در سمنان تولید می شود. این مدل دستمال کاغذی در کنار دستمال بیتا توسط ماشین آلات پیشرفته و به روز تولید می شود. همچنین آزمایشگاه های کنترل کیفیت مجهز هم وظیفه تست و ارزیابی آن را دارند.

شرکت نیمه شعبان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان دستمال کاغذی در ایران است که از سال ها پیش در این حوزه مشغول به فعالیت است.

با این حال تعداد رقیب های آن به نسبت گذشته بسیار بیشتر شده و این شرکت اگر می خواهد به روند فروش های قبلی ادامه دهد باید به فکر روش های نوین بازاریابی باشد.

دستمال کاغذی اقتصادی مرحبا

در حال حاضر دو نوع دستمال کاغذی اقتصادی مرحبا در بازار وجود دارد. یک مدل دستمال کاغذی اقتصادی که 10 بسته 200 برگ در یک نایلون قرار دارد  با قیمت حدود 55 هزار تومان. مدل دیگر  10 بسته 100 برگ در یک نایلون هست که سبکتر و ارزانتر است. چیزی حدود 28 هزار تومان.

از آن جایی که در ایران زندگی می کنیم و اقتصاد ایران هم با تورم آمیخته شده انواع دستمال کاغذی هم به نسبت هر روز گرانتر خواهد شد که بر کیفیت زندگی مردم اثر دارد. تنها چیزی که باعث ساخته شدن و رشد اقتصاد می شود ثبات است که ظاهرا دولت فعلا علاقه ای به آن ندارد.

از همین رو بهتر است قیمت خرید دستمال کاغذی ارزان را از فروشگاه ها و فروشنده های معتبر پیدا کنید و همگی امیدوار باشیم که تورم و رکود در کشور جای خود را به رشد و پیشرفت و افزایش صادرات بدهد. تولید کنندگان دستمال کاغذی و پوشک و نواربهداشتی هم که اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم را تولید می کنند می توانند با افزایش صادرات در این راستا گام های مهمی را بردارند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما