قیمت ارزان نوار بهداشتی کوچک مرغوب در فروشگاه های معتبر

نوار بهداشتی یکی از ضروری ترین نیاز های خانم ها می باشد که ماهیانه مورد استفاده قرار می‌ گیرند. آن ها باعث می‌ شوند که دوران سخت قاعدگی به راحتی سپری گردد. قیمت نوار بهداشتی کوچک مرغوب در فروشگاه های معتبر اینترنتی به اشتراک گذاشته می‌ شود و می‌ توان با استفاده از سایت های فروش معتبر انواع و اقسام آن ها را شناسایی و خریداری کرد.

قیمت ارزان نوار بهداشتی کوچک مرغوب در فروشگاه های معتبر

مدل های مختلف نوار بهداشتی موجود در بازار

مدل های مختلف نوار بهداشتی موجود در بازار نوار بهداشتی موجود در بازار دارای مدل های مختلفی است که همه آن ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند و از نظر ویژگی بسیار منحصر به فرد هستند. مدل های مختلف نوار بهداشتی به صورت ساده، مشبک، تافته، بالدار و غیره وجود دارند که هرکدام از آن ها را در اینجا به اختصار شرح می دهیم.

  1. معمولی: نوار بهداشتی معمولی که قدرت جذب متوسطی دارند و بیشتر برای روز های آخر قاعدگی مناسب هستند.
  2. نوار بهداشتی نازک و ضعیف: هر دو به ترتیب دارای قطر های متفاوتی هستند. نوع نازک آن ها اصلا اذیت نمی‌ کند و به هیچ وجه آزار دهنده نیستند ولی جای زیادی برای جذب ندارد و باید زودتر عوض شود. نوع ضخیم این نوار بهداشتی ها باعث می شود که مقدار بیشتری از خون درون آن ها جمع گردد.
  3. نوار بهداشتی روزانه و شبانه: نوار بهداشتی روزانه دارای سایز های کوچک، متوسط و بزرگ هستند. آن ها برای طول روز مناسب هستند و مدل شبانه دارای ضخامت و طول بیشتری است و باعث می‌ شود که هنگام خواب خون به اطراف نریزد.
  4. مشبک: یکی دیگر از نوار بهداشتی ها است که لایه های زیرین آن دارای پنبه می باشد و لایه بالایی موجود روی آن ها کمی زبر است و خاصیت جذب خون را ندارند. در نتیجه همیشه احساس خشکی خواهید کرد و اصلا اذیت نمی شوید.
  5. پنبه ای: نوار بهداشتی های پنبه ای نسبت به نوع مشبک کمی نرم تر هستند، آن ها دارای قدرت جذب بالایی می باشند
  6. بالدار و پد های روزانه: از دیگر انواع می‌ توان به نوار بهداشتی های بالدار اشاره کرد که در اطراف دارای دو باله کوچک هستند که به راحتی نصب می گردند و تکان نمی خورند. پد های روزانه نیز نوعی دیگر هستند که دارای ضخامت خیلی کمی بوده و برای لکه بینی های آخر قاعدگی مناسب هستند.

سفارش کلی نوار بهداشتی کوچک با قیمت ارزان

سفارش کلی نوار بهداشتی کوچک با قیمت ارزان سفارش کلی نوار بهداشتی کوچک با قیمت ارزان از طریق سایت های معتبر اینترنتی انجام می‌ شود و این فروشگاه ها نوار های بهداشتی جدید قیفی را به صورت عمده در اختیار مصرف کننده قرار می‌ دهند و برای آن قیمت کمی را در نظر می گیرند در این روش خرید نیازی به جابجایی نیست و مصرف‌ کننده می‌ تواند بدون آن که در محل حضور پیدا کند خرید خود را انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما