قیمت ارزان نوار بهداشتی روزانه با کیفیت بالا

قیمت نوار بهداشتی روزانه، وابسته به اجناس دیگر می باشد مانند الیافی که در داخل آن تعبیه شده است مثل پنبه و کیفیت آن، که در میزان تقاضا و تولید همچنین افزایش قیمت عرضه آن و دستمال کاغذی تنو نقش دارد. این وسیله یکی از اقلام ضروری برای مصرف بانوان است. توزیع عمده کارخانه هم در کاهش قیمت، موثر است. مدل های ساده، کوچکتر و بدون بال آن، بسیار ارزانتر می باشد، اما جنس پنبه ریز صورتی و سفید در سایز بزرگ، قیمت گران تری داشته و مدت بیشتری نیز دوام دارد. مدل کوچک آن جیبی بوده و برای مدت کوتاه پاسخگوی نیاز بانوان است.

قیمت ارزان نوار بهداشتی روزانه با کیفیت بالا

آشنایی با انواع نوار بهداشتی در سایز های مختلف

آشنایی با انواع نوار بهداشتی در سایز های مختلف نوار بهداشتی در مدل ساده و بالدار در بازار موجود است، مدل های بالدار آن در دو سایز کوچک و بزرگ به فروش می رسد، همچنین طوری است که بخش بال آن به لباس زیر چسبیده و مانع انتقال به لباس می گردد؛ مشبک است و قدرت جذب خوبی دارد. نوارهای مشبک دارای لایه محافظ هستند تا علاوه بر جذب خوب، پنبه زیر آن بیرون ریخته نشود. این نوع نوار، دارای مدل شب می باشد که در اندازه بزرگتر بوده و میزان جذب و ماندگاری بیشتری دارد.

نوار بهداشتی ساده در دو سایز کوچک و بزرگ با مارک های متفاوت عرضه می گردد، رنگهایش صورتی و سفید است، نوع بزرگ آن گاهی به عنوان پوشاک بچه هم استفاده می شود. نوارهای بهداشتی و ماسک جلبک تالگو دارای نوع مسافرتی هم‌ هستند که بزرگتر بوده و قدرت جذب بالایی دارد، در بسته های ده تایی به فروش می رسد. نوع جدیدتر نوارهای بهداشتی مخصوص شنا است که به اضطرار در داخل بدن قرار داده می شود.

فروش نوار بهداشتی روزانه با قیمت استثنایی

فروش نوار بهداشتی روزانه با قیمت استثنایی نوار بهداشتی در سبد خرید خانوار در ردیف اجناس مهم است، این وسیله در تمام داروخانه ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، عرضه لوازم کلی مانند پوشاک بچه موجود بوده و در دسترس عموم مردم قرار دارد. فروش این محصول نیز به دو صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام می گیرد؛ مراکزی مانند بوفه های بیمارستان و داروخانه های شهر این جنس را به صورت عمده از کارخانه تهیه می کنند برای همین ممکن است با قیمت پایین تری عرضه نمایند.

این نوار ضروری در تمام مغازه هایی که لوازم اصلی خانوار را به فروش می رسانند یافت می شود، حتی گاهی خواربار فروشی هم این وسیله را به دست مشتری می رساند. فروش این کالای مصرفی ممکن است توسط شرکت های بزرگ اینترنتی انجام شود، یعنی کالای مورد فروش خود را به یک سایت فروش انواع جنس، معرفی کرده و به این روش به فروش برساند همچنین در مقابل فروش جنسش به شرکت اینترنتی، سهمی را پرداخت نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما