فروش عمده دستمال کاغذی ارزان قیمت

بعد از اختراع دستمال کاغذی، این محصول به سرعت جای دستمال های پارچه ای را در بسیاری از مصارف گرفت. چرا که هم استفاده ی آن آسان تر است و هم بهداشتی تر عمل می کند.

جالب است بدانید الیاف سلولوزی دستمال کاغذی تنو 250 برگ به سادگی در طبیعت تجزیه می شوند. و برای محیط زیست نیز خطر آفرین نیستند. به هر صورت امروزه این محصول، عضو ثابت سبد خرید هر خانواده است. و برند های مختلفی نیز در زمینه ی تولید و پخش این کالای پر استفاده فعالیت می کنند. برای تهیه ی دستمال کاغذی ارزان قیمت یکی از راه ها خرید به صورت عمده است. مراکز فروش دستمال کاغذی در اکثر شهر های کشور فعالیت کرده و نیاز مردم را تامین می کنند. همچین دستمال فانتزی کاغذی محصولی است که به سادگی همه جا، در فروشگاه ها پیدا می شود. از مغازه های کوچک در محله های کوچک گرفته تا فروشگاه های بزرگ. و حتی اگر قصد خرید عمده نداشته باشید، می توانید از بسته بندی های اقتصادی دستمال کاغذی که در همه ی فروشگاه ها پیدا می شوند استفاده کرده و خریدی به صرفه را تجربه کنید.  

فروش عمده دستمال کاغذی ارزان قیمت

سفارش عمده دستمال کاغذی جعبه ای در بازار

سفارش عمده دستمال کاغذی جعبه ای در بازار در میان انواع بسته بندی های دستمال کاغذی، نوع جعبه ای آن پر طرفدار تر است. به همین جهت اکثر مغازه داران در پی آنند که دستمال کاغذی جعبه ای را به صورت عمده خریداری کنند.

در بازار های بزرگ شهر ها، مغازه هایی که به صورت تخصصی در زمینه ی پخش دستمال کاغذی فعالیت کنند وجود دارد. می توان با مراجعه به نمایندگی های پخش دستمال کاغذی، انواع دستمال کاغذی جعبه ای را به صورت عمده خریداری کرد. البته بازار یاب های این محصولات، خودشان به مغازه ها و فروشگاه ها مراجعه می کنند تا محصول را به صورت عمده بفروشند. خرید از درب کارخانه نیز راه پیشنهادی دیگری است. می توان با کارخانه قرار داد بست تا هر ماه تعداد مشخصی جعبه ی دستمال کاغذی را برای مغازه ارسال کند.

لازم به ذکر است که تنها مغازه داران خواهان دستمال کاغذی اقتصادی عمده نیستند. تالار ها، رستوران ها و… از جمله خریداران دستمال کاغذی عمده به حساب می آیند؛ که معمولا با مراجعه به نمایندگی های پخش، به تعداد مورد نیاز محصول دلخواه را خریداری می کنند.

به علاوه ی اینکه برخی از خانواده ها نیز جهت خرید دستمال ارزان، ترجیح می دهند دستمال کاغذی را به صورت عمده خریداری کنند.

فروش دستمال کاغذی دو قلو با ارزان ترین قیمت ممکن

دستمال کاغذی های دوقلو، پکیج های جدیدی هستند که از طرف شرکت های تولید کننده برای آسودگی بیشتر مشتریان به هنگام خرید طراحی شده اند. چرا که قیمت خرید یک پکیج دوقلو از قیمت خرید دو بسته ی تکی جدا بسیار به صرفه تر است. در واقع دستمال های دوقلو این امکان را فراهم می کنند که مشتری هایی که مصرف بیشتری دارند، کمتر هزینه کنند.

همه ی انواع دستمال کاغذی از جمله دستمال توالت، دستمال دو لایه، دستمال سه لایه ،دستمال حوله ای، دستمال های رنگی، معطر و … در پکیج های دوقلو عرضه می گردند.

پکیج های دوقلو و چند قلوی دستمال کاغذی در همه ی مراکز پخش، مغازه های کوچک محله ها و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ به فروش می رسند. در فصل های حراج، فروشگاه های زنجیره ای دستمال های دوقلو را با ارزان ترین قیمت ممکن عرضه می کنند. و فرصتی عالی را جهت تهیه دستمال مرغوب و ارزان فراهم می آورند.

اگر مصرف شما در اندازه ای نباشد که دستمال کاغذی را به صورت فله بخرید، بهترین راه جهت دستیابی به خریدی به صرفه و مطمئن، دستمال های دوقلو و چند قلو هستند. اکثر برند های تولید کننده ی دستمال کاغذی بسته بندی های چند قلو را نیز روانه ی بازار فروش می کنند.

تهیه انواع دستمال کاغذی ارزان قیمت مورد نیاز کارخانجات

تهیه انواع دستمال کاغذی ارزان قیمت مورد نیاز کارخانجات مصرف دستمال کاغذی در کارخانجات بسیار بیشتر از مصرف آن در خانه هاست. به همین دلیل کارخانجات را نیز می توان از جمله مشتری های بزرگ دستمال کاغذی نام برد که همیشه جهت تهیه ی انواع دستمال کاغذی ارزان قیمت اقدام می کنند.

اکثر کارخانه های تولید کننده ی دستمال کاغذی، برای تامین نیاز هتل ها، کافی شاپ ها، فست فود ها، رستوران ها، کارخانجات و دیگر مراکزی که بیشترین مصرف دستمال کاغذی را دارند، برنامه هایی در نظر می گیرند. به این صورت که انواع دستمال کاغذی مرغوب بهداشتی را به صورت فله ای و بسته بندی نشده برای فروش به این مشتری ها عرضه می کنند.

با جست و جو در اینترنت می توان مراکز پخش دستمال کاغذی فله ای بسته بندی نشده را پیدا کرد. البته باید در نظر بگیرید که دستمال بسته بندی نشده بیشتر احتمال جذب میکروب و آلودگی ها را دارد. و برای جلوگیری از خرید دستمال غیر بهداشتی، بهتر است از برند های معتبر خرید کنید.

عقد قرارداد با کارخانه های معتبر تولید دستمال جیبی کاغذی از طرف کارخانجات مصرف کننده، راهی مطمئن جهت دستیابی به دستمال فله ای بسته بندی نشده است. چرا که در این صورت خیال شما از بابت بهداشتی و مرغوب بودن دستمال راحت خواهد بود.

خرید عمده دستمال کاغذی فله ارزان

در ابتدا، کارخانه های تولیدی دستمال کاغذی محصول فله ای بسته بندی نشده را تنها در اختیار مصرف کنندگان بزرگ می گذاشتند. اما هم اکنون مصرف کنندگان عادی و خانگی نیز می توانند دستمال فله ای ارزان قیمت را برای مصرف روزانه تهیه کنند.

در بازار تهران، به سادگی می توانید مغازه هایی را که دستمال کاغذی فله به فروش می رسانند پیدا کنید. همچنین در بازار های اکثر شهر های بزرگ امکان خرید دستمال فله ای وجود دارد.

علاوه بر آن، امروزه آنلاین شاپ ها نیز در زمینه ی پخش و فروش دستمال کاغذی فله ای فعالیت دارند. کافی است عبارات و جملات مرتبط را در موتور های جست و جو گر تایپ کنید تا در عرض چند ثانیه با بزرگترین مراکز فروش آنلاین دستمال فله ای مواجه شوید. این سایت ها امکان سفارش و خرید آنلاین را فراهم آورده اند تا در مدت زمانی کوتاه بتوانید محصول مورد نظر را درب منزل خود یا هر جای دیگری تحویل بگیرید.

جالب است بدانید هم اکنون فروش دستمال کاغذی فله ای محدود به دستمال سفید ساده نیست. بلکه انواع دستمال کاغذی های رنگی، طرح دار، معطر و… نیز به صورت فله ای فروخته می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما