خرید و فروش دستمال کاغذی مرحبا

دستمال های کاغذی از پر مصرف ترین محصولات کاربردی بوده و نقش مهمی در عدم انتقال انواع بیماری ها داشته و بهترین وسیله جهت جلوگیری از عطسه و سرفه می باشد. انواعی از دستمال های کاغذی توسط ما مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام مشخصات خود را داردند. خرید و فروش دستمال کاغذی مرحبا در فروشگاه های معتبر کشور انجام گرفته و بسیار مورد توجه قرار گرفته است، دستمال کاغذی اقتصادی مرحبا و پد بهداشتی روزانه با قیمتی بسیار پایین و مقرون به صرفه جهت مصرف در بازار موجود می باشد.

خرید و فروش دستمال کاغذی مرحبا

انواع دستمال کاغذی مرحبا برای مصارف خانگی

انواع دستمال کاغذی مرحبا برای مصارف خانگیانواع دستمال مرحبا در طرح ها و رنگ های گوناگون و جهت هر نوع استفاده موجود می باشد. دستمال کاغذی رومیزی مرحبا در بسته های 50، 100 و 200 و 300 برگی در جعبه هایی زیبا و شکیل و به صورت اقتصادی در بسته بندی های نایلونی تولید شده و مناسب هر نوع دکوراسیون و مصارف روزانه و بودجه می باشد.

دستمال کاغذی رولی مرحبا و ماسک جلبک کشی به صورت دو لایه و سه لایه و چهار لایهدر بسته های دو قلو تا 12 قلویی؛ با بهترین کیفیت و دوام بالا و ضخامت، بسیار بهداشتی، مناسب و استاندارد بوده و بدون ایجاد هر نوع آلرژی و حساسیت و با بافتی نرم و مقاوم در برابر پودر شدن بسیار مناسب بوده و طرفداران بسیاری دارد.

دستمال حوله ای مرحبا با جذب فوق العاده انواع مایعات و خشک کنندگی عالی قابل استفاده در اماکن عمومی و آشپزخانه ها و …بوده و  تایید شده توسط مصرف کنندگان می باشد.

بسته های اقتصادی دستمال کاغذی مرحبا در بسته های 8 عددی و 10 عددی در بازار موجود بوده که هر کدام حاوی بسته های 100 برگ یا 200 و 300 برگ می باشد و با قیمتی بسیار مناسب، مناسب اقتصاد خانواده و مصرف کنندگان می باشد.

دستمال کاغذی جیبی مرحبا نیز جهت مصارف دانش آموزی و دانشجویی در فروشگاه های معتبر به فروش می رسد.

خانه ها، بیمارستان ها، ادارات، مدارس، مراکز درمانی، داروخانه ها و … همگی از مصرف کنندگان دستمال کاغذی برند مرحبا بوده و می توانند از آن با اطمینان استفاده نمایند.

انواع دستمال کاغذی مرحبا برای مصارف خانگی با بهترین نوع الیاف سلولز تولید شده و به فکر سلامت خانواده می باشد چنان که خریداران با اطمینان خاطر می توانند از محصولات این کارخانه استفاده نموده و از کیفیت آن مطمئن باشند.

خرید ارزان دستمال کاغذی مرحبا در بازار

کارخانه دستمال کاغذی مرحبا با تولید دستمال کاغذی های مرغوب با قیمت پایین و مناسب، ولی با کیفیت فعالیت می کند. دستمال کاغذی های مرحبا در مقابل خیس شدگی پودر نشده و قابلیت جذب بالایی دارند.

دستمال کاغذی مرحبا با استفاده از بسته بندی های ساده و کم هزینه توانسته
صرفه جویی بالایی در هزینه های مازاد داشته و قیمت پایین تری داشته باشد که
در شرایط امروزی اقتصادی بسیار کار آمد می باشد.

خرید ارزان دستمال کاغذی مرحبا در بازار به صورت عمده بوده و جهت خرید این محصول با پایین ترین قیمت موجود می توان به خود کارخانه مراجعه نمود، قیمت درب کارخانه به دلیل حذف واسطه ها و هزینه های جانبی نقل و انتقالات بسیار پایین تر از سقف بازار خواهد بود.

دفاتر پخش دستمال کاغذی مرحبا که به صورت معتبر در بازار فعال می باشند، با گارانتی قیمت کالاهای عرضه شده و تضمین کیفیت آن، ارائه قیمتی پایین و مشابه درب کارخانه، ارائه محصولات اصل و غیر تقلبی، و رعایت کلیه نکات یک خرید و فروش قانونی بهترین انتخاب جهت یک خرید مناسب و مقرون به صرفه می باشند.

معرفی شرکت دستمال مرحبا برای مشتری

معرفی شرکت دستمال مرحبا برای مشتریشرکت سهامی خاص نیمه شعبان واقع در منطقه ممتاز صنعتی سمنان بوده و در مجموعه ای به مساحت بیست و شش هزار متر مربع بنا شده و با حدود 40 سال سابقه در این صنعت و با کمک کارشناسان مجرب و مهندسین دلسوز، برند نامی بی تا، مینا و مرحبا را پایه گذاری نمود که با استقبال مصرف کنندگان روبرو شد. این محصولات سلولزی با کیفیت ایرانی را می توان تقریبا در تمامی فروشگاه های مجاز از جمله : رفاه، اتکا، کوروش، جانبو، شهروند، سوپرمارکت های محله و … تهیه نمود.

این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه موجود و غیر بازیافتی، و استفاده
از رنگ های مجاز دستمال هایی با کیفیت و در حد رقابت با موارد مشابه خارجی
تولید کرده و باعث کارآفرینی جهت هم میهنان شده است.

این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا، تولیداتی با کیفیت بسیار بالا عرضه کرده و با هدف تولید بهترین محصولات با قیمتی منصفانه جهت تامین نیاز تمامی اقشار جامعه  فعالیت می نماید.

از محصولات دیگر شرکت نیمه شعبان می توان به:

  • انواع دستمال کاغذی
  • نوار بهداشتی
  • پوشک بچه
  • و …

اشاره نمود. شرکت نیمه شعبان دارای تمامی عوامل استاندارد و بهداشت بوده و تحت نظر مستقیم وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی می باشد.

برند های بی تا، مینا و مرحبا همگی از تولیدات کارخانه نیمه شعبان بوده و هر کدام شامل محصولات مختلفی بوده و کیفیت متفاوتی دارند که ارزان ترین برند در میان آن مرحبا می باشد.

شرکت نیمه شعبان به عنوان واحد نمونه در سال 1389 انتخاب شده است.

فروش دستمال کاغذی مرحبا باکیفیت عالی

استفاده از محصول با کیفیت ایرانی باعث جلوگیری از خروج ارز از کشور شده و در صورت صادرات آن و استقبال از آن در کشورهای مجاور می تواند حتی باعث ارز آوری نیز شده و کمک بزرگی به اقتصاد کشور انجام دهد. استفاده از محصول باکیفیت داخلی حمایت از کار و شغل هم وطنان بوده و کمک بزرگی به اقتصاد خانواده بوده و با قیمت مناسب به دست تمام اقشار خواهد رسید.

در فصول سرد نیز به دلیل بالا بودن ابتلا به انواع سرماخوردگی و آنفلوانزا بر تعداد مصرف کنندگان دستمال کاغذی افزوده می شود و میزان تقاضا بالاتر می رود لذا استفاده مداوم از دستمال کاغذی جهت عطسه و سرفه، و امحای آن کمک بزرگی به جلوگیری از سرایت این بیماری فصلی به دیگران خواهد بود.

با خرید از نمایندگی های فروش مجاز و وب سایت های فروشگاهی معتبر و شناخته شده که محصولات برند و
استاندارد ارائه می دهند می توان از درست بودن خرید خود و صحت قیمت و اجناس
مطمئن بود.

شرکت دستمال مرحبا با امکان ثبت سفارش اینترنتی به صورت 24 ساعته که توسط کارشناسان فروش انجام می شود، قدم بزرگی در جهت رفاه حال مشتریان بوده و صرفه جویی بالایی در زمینه هزینه های ایاب و ذهاب و مشکلات فاصله را از میان برداشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما