بازار فروش عمده دستمال کاغذی ایران

فروش عمده دستمال کاغذی در ایران تابع چه عواملی است و از بین آن ها کدام یک در بازار دستمال کاغذی مهم تر است؟

سرمایه گذاری در تولید یک محصول پرمصرف و نیاز که بتواند در کل کشور دیده شود با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده در کشور می تواند گره گشا باشد. بازار دستمال کاغذی در ایران یکی از بهترین بازارهای رقابتی است زیرا در انحصار چند شرکت محدود نیست. هر کسی می  تواند خیلی راحت کارش را با فروش عمده دستمال کاغذی تنو 250 برگ شروع کند و سپس بعد از این که مشتریان خود را پیدا کرد به سمت تولید آن حرکت کند.

اما نکته ی بسیار مهمی در همین جا نهفته است و آن این است که اگر می خواهید واقعا در بازار دستمال کاغذی ایران موفق باشید حتما قبل از این که سرمایه زیادی را در امر تولید درگیر کنید به فکر فروش عمده دستمال کاغذی باشید.

حتما می پرسید چرا؟ بیایید دو سناریو را بررسی کنیم. در اولین سناریو شما 200 میلیون تومان پول دارید که آن را صرف خرید ماشین آلات تولید دستمال کاغذی، هزینه کارگر، سوله و مواد اولیه و هزینه های جانبی می کنید. بعد از تولید شدن دستمال کاغذی به دنبال مشتری می گردید اما کسی نیست که از شما بخرد! واقعیت این است که فروش عمده دستمال کاغذی کاری بسیار سخت و تخصصی است و از عهده هر کسی بر نمی آید. احتمالا بعد از مدتی انبارتان پر و جیبتان خالی شده و چون توانایی خرید مواد اولیه جدید ندارید خیلی زود ورشکست می شوید.

در سناریوی دوم شما از یک شرکت دستمال کاغذی جیبی را می خرید و سپس اقدام به فروش عمده آن می کنید. اگر توانستید در این مرحله موفق شوید و مشتریان خوبی را کسب کردید خوب چه بهتر حالا می توانید با خیال راحت سرمایه تان را برای دستمال کاغذی هزینه کنید.

اما اگر موفق نشدید چیز زیادی از دست نداده اید و سرمایه تان هنوز در حساب بانکی شماست. همین یک نکته ساده می تواند در امر تجارت و فروش عمده دستمال کاغذی بسیار تاثیر گذار باشد.

منبع: سایت دستمال کاغذی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما